Hoe te doen Groei / Uitbreiding, Diversificatie, Lover, Because of Diligence, ROI, Kwaliteit, Innovatie, Inhuren, Limieten, SWAT, Program, Klant, Risico & Beloning, Conclusie
`
Droom. Toen u voor het eerst satisfied uw bedrijf begon, experienced u misschien de droom om het op een dag groot te maken. Je hebt misschien meer klanten, grotere winsten en een hogere marktwaarde opgemerkt. Misschien is het tijd om dit te maken droom die uitkomt!!!
Uitbreiden. Als u denkt aan een uitbreiding, kan het zijn om een kans te grijpen of om de markt te overleven. Het uitbreiden van uw bedrijf is echter een cruciale stap die nodig is: nauwkeurige arranging.
TipsManieren. In dit artikel bespreken we de tipsmanieren om uw bedrijf uit te breiden en de punten die u moet: beschouwen voordat u dit doet. Wanneer u van program bent uw bedrijf te laten groeien, kunt u overwegen een nieuw item of nieuwe dienst te introduceren, een nieuwe marktniche te betreden, samen te werken met een ander bedrijf, enz. Hier zijn enkele veelvoorkomende uitbreidingsstrategieën die u kunt overwegen.
Beste marktuitbreidingsstrategie
Eén strategie omvat het vergroten van het marktaandeel doorway dezelfde producten op dezelfde bestaande markt te verkopen, maar de prijs verlagen of andere aanbiedingen doen (bijv. freebies) Een andere strategie is het verkopen van uw huidige producten in een nieuwe markt. Hier zijn enkele andere recommendations over deze strategie.
1. Strategie voor productuitbreiding
Bij dit style strategie, u functies toevoegen aan uw bestaande producten of breid de productlijn uit terwijl u nog steeds in dezelfde marktniche verkoopt. Dit zal nieuwe kopers aantrekken.
2. Strategie voor groeidiversificatie
Bij dit style strategie wil een bedrijf verkopen: totaal nieuwe producten naar een nieuwe markt. Als klein bedrijf kan dit een riskant strategie en heeft een zorgvuldige marktstudie nodig om er zeker van te zijn of uw nieuwe products leuk en geaccepteerd zal worden door de nieuwe klanten of niet.
3. Partnerschap fulfilled andere bedrijven.
Een Partnership-strategie betekent dat u samenwerkt fulfilled een ander bedrijf – satisfied compatibele producten – om uw marktkansen te vergroten. Dit variety strategie kan helpen om uw productlijn een raise te geven – wanneer u de markt betreedt.
4. Doe uw owing diligence.
Voordat je overhaast een beslissing of actie about een uitbreiding neemt, moet je: bekijk alle opties eerst beschikbaar. Verzamel voldoende informatie above de opties die u overweegt. Probeer de mogelijke redenen te achterhalen waarom u zou kunnen falen en zorg ervoor dat u dat bent goed voorbereid voor die mogelijkheden.
5. Zorg ervoor dat u Quantities kent – ROI.
Bedrijfsuitbreiding houdt meestal in: investering. Wanneer u geld investeert in de ontwikkeling, zoals apparatuur, productie, personeel, promotie, enz., Zorg er dan voor dat u uw Money Move berekend heeft. U moet voldoende geld hebben voor deze investeringen en ook plannen wanneer en hoe u uw rendement op investeringen (ROI). Het is raadzaam om bedrijfsuitbreidingen niet eerder te overwegen uw schuld vereffenen, je bent ver voorbij split-even en hebt voldoende kasreserves. Doorway te veel aan schulden toe te voegen, kunt u niet het beste uit uw uitbreidingen halen.
6. Zorg ervoor dat u dat niet bent opofferen Kwaliteit.
Bij het uitbreiden van het bedrijf is het noodzakelijk om te onthouden dat klanten: direct verantwoordelijk voor de groei van een bedrijf. Hoewel groei een uitdaging zal zijn, is het van cruciaal belang om in gedachten te houden: om de kwaliteit niet in gevaar te brengen. U moet er uw prioriteit van maken onderhouden dezelfde kwaliteitsnormen die klanten gewend zijn. U moet zich concentreren op het analyseren van elk factor om uw hoge normen te handhaven.
7. Zoek naar innovatiemogelijkheden.
Wanneer u van plan bent uw bedrijf uit te breiden, bedenk dan manieren waarop u kunt binnenhalen creatieve innovaties. Er zijn veel kansen en andere mogelijkheden om een huidig bedrijfsmodel aan te passen en te creëren nieuwer & beter versies – wat cruciaal is voor groei in elk bedrijf.
8. Opties voor teamuitbreiding.
Fulfilled ideeën om uw bedrijf uit te breiden, denkt u misschien ook aan het uitbreiden van uw workforce. Beschouwen parttime adviseurs of andere parttimers van vaardigheden jij hebt nodig. Als u het zich kunt veroorloven, breng dan fulltimers aan om de hiaten in uw behoeften te vullen. Je kunt zelfs bieden lagere vergoedingals je ze een geeft stuk van de actie – voorraad – als toekomstige vergoeding. Dit sterk verhoogt loyaliteitomdat ze baat hebben bij goed werk.
9. Houd rekening achieved alle organisatorische limieten.
Bij het plannen van uw bedrijfsuitbreiding moet u rekening houden met uw organisatorische grenzen. Web als elke andere organisatie heeft ook deze een limiet. Onderzoek & Ontwikkeling om nieuwe producten of diensten te creëren en te introduceren – en te groeien – zijn noodzakelijk voor voortdurende motivatie en klanttevredenheid om de winst te maximaliseren. U moet echter onthouden: om het niet te overdrijven. Uw bedrijfslimieten around het hoofd zien of oprekken, kan leiden tot een mogelijkheid van mislukking. Dus program je uitbreiding goed en deel het achieved je staff, mentor of andere authorities die je kent.
10. Verdubbel je sterke punten.
Bestudeer uw sterke en zwakke punten vanuit elk aspect. Doe een SWAT-analyse: sterke punten, zwakke punten, kansen en bedreigingen (dwz de concurrentie). Bijvoorbeeld, target op je sterke punten als leider, uw workforce en de rest van uw organisatie. Wat zijn de sterke punten van uw crew? Wat zijn uw marktkansen? Fulfilled deze inzichten kunt u manieren vinden om maximaliseren deze sterke punten. Dan zijn doelstelling en kijk naar zwakte. Wat kun je? verbeteren om je te geven concurrentie voordeel op uw markt. Dit kan bijdragen aan een groeiende winstmarge.
11. Volg je “winnende” prepare.
Uitbreiding willen is een teken van succes, optimisme en verlangen naar groei in uw bedrijf. Neem even de tijd om erachter te komen wat de factoren die hebben geleid tot het succes van uw bedrijf. Maak er een punt van dat ze dat zijn gevolgd in elke uitbreidingsstap – om succesvol te blijven. Houd je hieraan winnend programomdat het succesvol is gebleken en gebruik het als uw volgende uitbreiding.
12. Maak gebruik van uw klantenbestand.
Een van de handigste manieren om te zorgen voor groei in uw nieuwe uitbreiding, is doorway: feed-back uit uw klantenbestand. 10 slotte, klanttevredenheid is de belangrijkste aspect voor bedrijfsgroei. Zij kennen uw producten en/of diensten. Vraag hun feedback above onvervulde wensen, verwachtingen of wensen. Hiermee kun je begrijpen wat er nieuw is Kenmerken die moeten worden meegeleverd fulfilled de uitbreiding naar vreugde bestaande klanten en trek nieuwe aan.
13. Denk na in excess of uw mogelijkheden om risico’s te nemen.
Voordat u uw bedrijf uitbreidt, is een ander belangrijk punt om in gedachten te houden uw: capaciteiten om risico’s te nemen. U moet uzelf de volgende vragen stellen: 1) Brengt u uw huidige klantenbestand op het spel met de uitbreiding? 2) Heeft u voldoende geld om een back-up te maken in geval van verlies – doorway uitbreiding? Het is raadzaam om deze vragen te beoordelen en door te gaan achieved de uitbreidingsideeën als u positief bent, omdat het nemen van risico’s vaak hun voordelen heeft.
14. “Risico voor Beloning” Beslissingen.
Wat zijn de risicocategorieën?
- Strategisch – vanwege marktdynamiek
- Financieel – van te veel uitgeven fulfilled een zwakke ROI
- Operationeel – er zijn meer middelen nodig dan u experienced ingeschat
- Reputatie – zal het uw merkimago verlagen around hoe uw klanten u zien?
- Resterend – onmiskenbaar
- Andere risico’s – meerdere (recessie, politieke, natuurrampen)
Vier stappen proces om te evalueren en te controleren
- Identificeren – alle mogelijkheden
- Evalueer – geef prioriteit aan de waarschijnlijkheid en ernst en bepaal vervolgens het acceptabele niveau
- Beheersing – bepaal de oorzaak en initieer vervolgens corrigerende maatregelen om te verminderen of te elimineren
- Watch – uw actie, om te bepalen of ze effectief zijn of wijzigen
Evaluatierisico vs . beloning
- Zijn de risico’s de mogelijke beloningen waard?
- Wat mogelijkheden kan de openstelling voor u bedrijf?
- Wat zou jouw wint in excess of de concurrentie zijn?
- Zal het nieuwe markten openen, nieuwe klanten aantrekken?
- Zullen de kosten van R&D te hoog zijn en geen goede ROI opleveren?
- Je overwint je faalangst
- Je zult waarschijnlijk nieuwe kansen zien waar je nog niet eerder aan hebt gedacht
- Jij doorbraak de limieten die je je voorstelt
- Je moet vaak nieuwe vaardigheden leren – die voordelen op lange termijn hebben
- Toename van zelfvertrouwen en geloofwaardigheid
- Risico’s zijn kansen om nieuwe dingen te leren – waar we in de toekomst profijt van hebben
- Daagt je uit om meer te zijn creatief.
- Risico’s zullen je passie testen en vaak vuur het aan
Bill Gates zei: “We leren vaak meer van onze mislukkingen dan van onze successen”.
Conclusie
Bij het uitbreiden van uw bedrijf moet u er rekening mee houden dat u een aanzienlijke investering moet doen, waarvoor veel geld nodig is. Hoewel het idee van een lening of schuld in het start handig kan zijn, kan het op de lange termijn een uitdaging zijn.
Zorg ervoor dat uw bedrijf stabiel is – met een goede cashflow – voordat u uitbreidingsplannen overweegt. Dan ben je klaar om voor de juiste kans te gaan en je droom te zijner tijd waar te maken.
More Stories
Does Satellite Radio Advertising Work?
Internet Online Marketing Advertising Business
Choosing the Mobile Advertising Network That’s Right for You