5 inspirerende podcast-afleveringen om je op weg te helpen naar succes op YouTube – Smart Passive Income

Het starten en laten groeien van een YouTube-kanaal kan ongelooflijk overweldigend en verwarrend zijn. Maar als je het goed doet, kan het ook ongelooflijk lonend zijn.

Hier zijn 5 afleveringen uit de archieven van de Smart Passief Inkomen Podcast die je laat zien wat er allemaal mogelijk is op YouTube, of je nu een on line videoveteraan bent of overweegt een eigen kanaal te beginnen. Leer van deze YouTube-industry experts – in hun eigen woorden – enkele van de onverwachte sleutels tot hun succes.

1. Van medisch student tot passief inkomen – het ongelooflijke succesverhaal van Ali Abdaal en YouTube-tips (SPI 503)

Ali is een dokter die ook een YouTube-ster in wording is. Hij voegt zich bij Pat om zijn verhaal te delen en wat hij heeft geleerd around het op YouTube zetten, inclusief hoe je relaties opbouwt, je hoofd erbij blijft houden in een zee van snarky opmerkingen, en het belang van B-roll.

Ali’s belangrijkste inzicht voor YouTubers

Een van de cruciale ingrediënten in Ali’s succesrecept? Leren op het werk en zijn waardeloze eerste video’s zo snel mogelijk uit de weg ruimen:

Je eerste 50 video’s zullen absoluut verschrikkelijk zijn, dus hoe eerder je die eerste 50 video’s kunt maken, hoe beter je zult worden.

Ali Abdaal, Ali Abdaal

2. Hoe Powerhouse YouTuber Marques Brownlee (AKA MKBHD) zijn enorme merk uitbreidde (SPI 352)

Marques Brownlee is een complete topper als het op YouTube aankomt. Naast geweldig advies about alles, van het maken van samenwerkingsvideo’s tot een succesvolle way of thinking, beschrijft Marques hoe het is om een ​​team op te bouwen, hoe hij zijn productieworkflow beheert en hoe hij het soort volgers creëert dat hij heeft opgebouwd – we hebben het above 15 miljoen plus.

Het belangrijkste inzicht van Marques voor YouTubers

Een deel van de reden waarom Marques zo’n wereldberoemd kanaal kon creëren, is dat hij niet gedaan ga naar binnen satisfied het doel van enorm succes – hij wilde gewoon inhoud maken uit liefde:

Toen ik begon, was het niet satisfied het doel om er een carrière van te maken, en de weergaven for every video clip en dat soort dingen deden er niet for every se toe. Dus ik kon beslissen, of er nu sights waren of niet, dat ik toch video’s zou blijven maken.

Markies Brownlee, MKBHD

3. De juiste formule om te winnen op YouTube satisfied Derral Eves (SPI 459)

YouTube-meesterstrateeg Derral Eves ontcijfert zijn formule voor succes op YouTube, van het onderzoeken van andere kanalen tot het testen van titels en thumbnails, en het ontsluiten van explosieve groei door het algoritme onder de knie te krijgen.

Derral’s belangrijkste inzicht voor YouTubers

Derral wil dat YouTube-videomakers overal het essentiële belang van ‘verkenning en onderzoek’ begrijpen: diep duiken om de developments en tactieken voor het maken van video’s te vinden waarmee je video’s beter presteren:

Waarschijnlijk een van de meest onderbenutte dingen voor makers van inhoud, is dat ze gewoon creëren, en ze doen niet echt een beetje onderzoek om te zien welke traits er zijn. En ze missen voortdurend kansen.

Derral Eves, Derral Eves

4. Hoe bouw je een YouTube-merk dat indruk maakt met Tim Schmoyer (SPI 368)

Tim Schmoyer verzamelt views op YouTube sinds hij in 2006 voor het eerst video’s begon te maken. Zoals hij gaandeweg leerde en nu anderen leert, is YouTube niet je normale zoekmachine en moet je een beetje anders more than je publiek nadenken. Het draait allemaal om het ontsluiten van de kracht van het verhaal en ervoor zorgen dat je publiek zich de hoofdpersoon voelt.

Tim’s belangrijkste inzicht voor YouTubers

Bij Tim draait alles om video’s die verhalen vertellen. Hij helpt zijn klanten bij het bedenken van krachtige, op verhalen gebaseerde video’s doorway ze eerst zeven leidende vragen te laten beantwoorden:

Eén, wie is het personage? Twee, wat willen ze? Drie, waarom kunnen ze niet krijgen wat ze willen? Vier, wat staat er op het spel? Vijf, wie of wat komt hen helpen? Zes, hoe krijgen ze uiteindelijk wat ze wilden? En zeven – het hele punt van het verhaal – hoe worden ze daardoor veranderd?

Tim Schmoyer, Videomakers

5. Het verhaal van Matt D’Avella en zijn opkomst tot YouTube Fame (SPI 447)

Matt is een meesterverteller die fulfilled een bloeiend YouTube-kanaal van $ 97k aan studieleningen naar schuldenvrij kon gaan. Hij legt uit hoe hij zijn stem vond voor de digicam en hoe hij video’s maakte fulfilled veel views.

Matt’s belangrijkste inzicht voor YouTubers

Matts simpele maar o zo belangrijke advies aan alle YouTubers? Blijf jezelf.

Waar ik op YouTube tot mijn recht kwam, was toen ik stopte fulfilled proberen andere mensen te kopiëren, en ik begon te zeggen: ‘Oké, laat me steunen op mijn sterke punten en wat ik echt goed doe, en laat me me daar meer op concentreren. , en ook wat ik leuk vind.” Omdat ik er niet echt van genoot om de camera aan te zetten en te proberen iets geweldigs te bedenken, omdat het eindproduct niet zo opwindend was en het proces niet zo plezierig.

Matt D’Avella, Matt D’Avella

Onze nieuwste cursus: YouTube From Scratch!

Als je erover hebt nagedacht om een ​​YouTube-kanaal te starten, maar nog geen actie hebt ondernomen, hebben we een gloednieuw cursus speciaal voor jou: YouTube van Scratch!

YouTube van Scratch distilleert Pat’s video clip-skills in een gemakkelijk te volgen, stap-voor-stap cursus. Hij leidt je helemaal van het kiezen van je niche en het evalueren van de concurrentie, het kiezen van een invalshoek en onderwerpen voor je kanaal, branding, het publiceren van je eerste online video, inzicht in analyses en het genereren van inkomsten fulfilled je kanaal.

Als je klaar bent om te gaan publiceren en inkomsten te genereren op YouTube, ga dan naar SmartPassiveIncome.com/youtubefromscratch.

Anna Walsh

Next Post

Introverte mensen kunnen geweldige sprekers zijn. Betrokkenheid is een must, niet luid.

Mon Jul 18 , 2022
Ja, Ramon is luidruchtig. Een “extraverte”. Vaak de eerste die zijn hand opsteekt. Zelden beschaamd. Hij is GEEN introvert. Het publiek more than de hele wereld praat around hoe ‘energierijk’ hij is. Een van de vragen die introverte mensen mij vaak stellen is: “Hoe kan ik een goede spreker zijn […]
Introverte mensen kunnen geweldige sprekers zijn.  Betrokkenheid is een must, niet luid.