Aandelenkoers AU Bank: CS start dekking op AU Bank; CLSA bearish op Maruti Suzuki

New Delhi: Nu de volatiliteit op de binnenlandse aandelenmarkten toeneemt, zijn wereldwijde beursvennootschappen negatief geworden more than geselecteerde onderpresteerders van Dalal Street.

Credit score Suisse is begonnen achieved de dekking op:

achieved een richtprijs van Rs 510, wat 18 procent lager is dan de laatste slotkoers van Rs 621,90. Het aandeel wordt verhandeld tegen 3,2x FY24E P/BV, zei het.

De buitenlandse makelaar verwacht dat de groei zal matigen ten opzichte van historische niveaus. “Verhoogde operationele uitgaven zullen de RoA op 1,7 procent houden en de RoE op ongeveer 17 procent, wat vrij gelijkaardig is aan grotere banken omdat de aandelenhandel top quality is”, zei Credit score Suisse.



Een andere buitenlandse beursvennootschap CSLA handhaafde de ‘verkoop’-ranking op . Het heeft een doel van Rs 7.053 op de teller gegeven, wat duidt op een daling van 17 procent in de grootste autofabrikant van het land.

De makelaardij merkte op dat:

heeft enorme marktaandeelwinsten nodig om een ​​marktaandeel van 50 procent te behalen en blijft achter in het SUV-section.

AANBEVOLENVERHALEN VOOR JOU



“Toenemende volumes zouden kunnen bijdragen aan de EBITDA-marge en verbetering van de winst per aandeel, maar de wind in de rug zou kunnen worden gecompenseerd door airbagregelgeving.”

Verder heeft CLSA een koopadvies op (AMC) gehandhaafd, dankzij de goedkope waarderingen. Het heeft een richtprijs van Rs 2.230 vastgesteld, wat een opwaarts potentieel van 27 procent in de teller aangeeft.

Het ziet dat de winsten een sterke correlatie hebben met de aandelenmarkten, die de laatste tijd stabiliseren. CLSA heeft zijn schattingen echter met 10-11 procent verlaagd voor FY23-25CL.

(Disclaimer: Aanbevelingen, suggesties, standpunten en meningen van de authorities zijn van henzelf. Deze vertegenwoordigen niet de standpunten van Economic Periods)

Anna Walsh

Next Post

7 ideeën om uw e-mailmarketingstrategie te versterken

Wed Jun 29 , 2022
Het is een universeel feit dat e-mailmarketeers vaak geen idee hebben wat ze naar hun abonnees moeten sturen. “Marketer’s block” is net zo echt als “writer’s block”. Aangezien uw abonnees elke dag talloze e-mails ontvangen, wordt het noodzakelijk om nieuwe manieren te bedenken om het aantal e-maillezers op te bouwen. […]