Cultuur en winst behouden bij tegenslag

Cultuur en winst behouden

Ondernemen is altijd in beweging. Economische developments veranderen, technologie evolueert, en generaties arbeidskrachten bewegen in en uit. Het enige waar bedrijven altijd zeker van kunnen zijn, is tegenslag.

Dus hoe gaan bedrijven om met alle chaos? Achieved de huidige supply chain-problemen, meer mensen die het personeelsbestand verlaten dan ooit tevoren en de oorlog om expertise op een recordhoogte, hoe kunnen bedrijfsleiders mogelijk gelijke tred houden met de bedrijfscultuur en, beter nog, ervoor zorgen dat ze winst maken?

<< Woon de Get in the Game Workshop bij om een ​​transparant bedrijfssysteem te omarmen dat uw cultuur onderscheidt van concurrenten >>

Eén hulpmiddel om cultuur en winst te verbeteren

The Excellent Activity of Small business heeft één eenvoudig hulpmiddel om de voortgang op beide gebieden te sturen. Minigames. Wat is in vredesnaam een ​​minigame? Geweldige vraag! MiniGames zijn eenvoudig korte, meestal 90 dagen durende uitdagingen die zijn ontworpen om het gedrag of de zwakke punten van het bedrijf te corrigeren.

Stel dat een productiebedrijf de kosten wil verlagen. Ze WETEN dat ze de kosten kunnen verlagen voor verschillende onderdelen die ze regelmatig voor zaken kopen. Wat als dat productiebedrijf besloot zijn werknemers te verzamelen om die kosten te verlagen? Stel, als een werknemer een betere offer zou kunnen vinden voor een van die onderdelen en het bedrijf in de loop van een jaar met alleen dat onderdeel $ 50.000 aan onderdelen zou kunnen besparen. Wat als het bedrijf die werknemer een procentuele korting gaf op die kostenbesparingen? Zou dat je niet motiveren om op zoek te gaan naar meer betaalbare componenten? Natuurlijk zou het!

Whitepaper-advertentieEen SRC/Good Game™ corporation deed precies dat. Doorway die ene minigame hebben ze in totaal $ 1.700.000 bespaard!! MiniGames creëren bewustzijn en eigenaarschap van problemen. Als werknemers nooit op de hoogte worden gesteld van problemen waarmee het bedrijf wordt geconfronteerd, krijgen ze nooit de kans om te helpen deze te corrigeren.

Maar wat doen MiniGames voor cultuur?

Ze bouwen teams, ze creëren een cultuur waarin medewerkers wennen aan samenwerken EN samen winnen. Ze creëren betrokkenheid door werknemers te laten zien hoeveel effects hun dagelijkse acties op het bedrijf kunnen hebben. Daarom doen Fantastic Activity-bedrijven elk jaar mee aan deze leuke uitdagingen. Om de winst EN de bedrijfscultuur te helpen stimuleren.

The Great Sport of Enterprise Limited-Time period Obstacle Framework

Dus, hoe ziet een “MiniGame” eruit en hoe bouw je een van deze uitdagingen voor je eigen bedrijf? We hebben een voorbeeld bijgevoegd dat is samengesteld doorway SRC Logistiek om als referentie te dienen voor het bouwen van een MiniGame.

Chatballon (2)Resultaat van deze minigame: Een vierkoppig klantenserviceteam voerde 4.010 uitgaande gesprekken en verzamelde 244 korte blokken, wat resulteert in $ 110K aan inkomsten.

Titel minigame: Up and Outbound – een PIP Brief Block MiniGame

1. Stel het doel in: Het gerichte probleem of de kans.

Het bedrijf heeft weinig PIP-shortblokken en heeft er meer van nodig.

2. Stel het verbeterdoel in: X naar Y tegen wanneer.

Om in drie maanden 4.000 uitgaande gesprekken te voeren, gericht op het verkrijgen van een specifiek onderdeel van dealers waar ze een tekort aan hadden: PIP-shortblocks.

3. Schat het voordeel: De potentiële impression/opbrengst.

PIP-korte blokken vastleggen op kernrendementen van sellers – meer van dit merchandise krijgen om aan hun vraag naar gereviseerde korte-blokmotoren te voldoen.

4. Identificeer de spelers: Wie kan het spel beïnvloeden?

Het klantenserviceteam

5. Bepaal het tijdsbestek: Lang genoeg om het doel te bereiken/gedrag te veranderen.

90 dagen

6. Maak een thema: Wees creatief!

Dig Dug-videogame

7. Bouw een scorebord en stel een Huddle-ritme op: Eenvoudig en gemakkelijk te begrijpen, vaak herzien.

Scorebord voorbeeld

Er zijn nog 3 stappen!

Chatballon 2 (1)Er zijn nog 3 stappen! Download de MiniGame-sjabloon en Checklist voor een entire lijst achieved MiniGame-stappen en aanbevolen strategies en trucs voor het opzetten van een succesvolle MiniGame.


Wilt u meer voorbeelden van bedrijven die kortetermijnuitdagingen gebruiken om de bedrijfscultuur en winst te stimuleren?

Koop de MiniGame Toolkit hieronder voor een videocursus met Good Game™ Government Coach, Michele Bridges. Loop door most effective practices voor het maken van MiniGames en krijg toegang tot meer MIniGame-voorbeelden van Terrific Match-bedrijven.

MiniGame Toolkit-tegel


Andere artikelen die je misschien leuk vindt:

Anna Walsh

Next Post

Gebruik je grof taalgebruik op het werk? • Derek Cheshire

Mon Jul 11 , 2022
Nee, ik heb het niet around vloeken of het uiten van godslastering. Gebruik je taal op het werk die niet gepast is op een manier die niet begrepen wordt doorway andere mensen? Dit is taal die slecht is voor de communicatie, slecht voor begrip en uiteindelijk slecht voor de organisatiecultuur […]