December 8, 2022

Nature Business

Voor zakeijke liefhebbers

De feestdagen: uw klanten aanspreken

  De feestdagen: uw klanten aanspreken

Feestdagen en interactie achieved uw klanten. Tijdens de feestdagen kunnen marketingcampagnes meer doen dan alleen producten en diensten promoten achieved een bijgevoegde kortingscode. Achieved de feestdagen komen emotionele connotaties, dus het verbinden van uw bedrijf/merk fulfilled positieve connotaties kan ook waardevol zijn.

Wat kunt u doen om uw merk te onderscheiden en uw klanten enthousiast te maken voor uw product? Doorway deze tips te volgen, kunt u de aandacht van uw doelgroep trekken en vasthouden.

MAAK INTERACTIEVE WEDSTRIJDEN OM UW DIENSTEN/BEDRIJF TE Promoot

U kunt uw klanten betrekken door prijsvragen te houden. In de meest eenvoudige vorm worden deelnemers meestal gevraagd om hun e-mailadres of andere contactgegevens op te geven. U maakt in wezen een elektronische versie van een visitekaartje in een vissenkom als dat alle interactie is die u creëert. Maak een wedstrijd die interactief is om meer betrokkenheid te krijgen.

Een recente Vaderdagwedstrijd, gesponsord door ABCD Enterprise, resulteerde in drie winnaars die nieuwe grills en aangepaste grillschoenen ontvingen. Instagram-gebruikers moeten afbeeldingen van de grillschoenen of kleding van hun vader posten en specifieke hashtags gebruiken om mee te doen aan de wedstrijd.

Social media wordt effectief gebruikt in de wedstrijd vanwege het interactieve karakter en de meerdere touchpoints. De eerste keer dat klanten above de wedstrijd horen, worden ze blootgesteld aan de ABCD Corporation. Naarmate ze hun foto’s vinden en uploaden, hebben ze meer interactie achieved het item. Zodra er een opmerking of een reactie op hun bericht wordt geplaatst, krijgen ze een melding.

Uw klanten op emotioneel niveau betrekken is gemakkelijker wanneer wedstrijden interactief zijn. Een klant die op sociale media met uw merk omgaat, zal uw merk ook op de sociale netwerken van deze klant onder de aandacht brengen.

Hoe belangrijk de prijs ook is, hij moet aantrekkelijk genoeg zijn voor uw publiek om hen te motiveren om deel te nemen aan het more werk van het posten op sociale media. Het rechtvaardigt de algehele impact van de campagne meer dan om die further aandacht en aandacht te besteden aan de prijs.

NOSTALGIE: MAAK HET IN JE FAVORIET

Er zit verrassend veel kracht in nostalgie. Vooral als ze gestrest of cynisch zijn, voelen Amerikanen zich er erg toe aangetrokken. In deze huidige economische tijden kan nostalgie een aantrekkelijker engagementinstrument zijn dan normaal, gezien de huidige inflatiecijfers en het potentieel voor een recessie.

Om klanten te behouden en te binden, is het bijzonder waardevol om te weten welke vakanties het beste de goede herinneringen aan het verleden weerspiegelen.

De aged college boybands zullen mannen van in de 40 en 50 waarschijnlijk niet aanspreken als je ze apparatuur verkoopt. U kunt ook zoeken naar merken die een succesvolle staat van dienst hebben in het vertegenwoordigen van hun merken achieved een emotionele band met ruige, landelijke baanbrekende ideeën.

Veel nostalgische gevoelens worden geassocieerd satisfied 4 juli voor die bedrijven die zich doorgaans op deze demografie richten. Een campagne satisfied betrekking tot 4 juli zou uw merk moeten herinneren aan positieve herinneringen uit het verleden. U kunt familiebijeenkomsten, vuurwerk of rustieke Americana gebruiken om positieve herinneringen uit het verleden te onthouden.

TIJD: PERFECTE IT

Voor vakantiecampagnes is tijdbeheer vereist en de tijdlijn is afhankelijk van de feestdag die u promoot. Wanneer uw publiek zich realiseert dat de vakantie nadert, moet u hun aandacht trekken.

Er zijn enkele suggesties die benadrukken hoe belangrijk het is om het woord vroeg in de kerstperiode bekend te maken. In tegenstelling tot Kerstmis worden andere feestdagen niet zo ver van tevoren gepland. Mensen hebben de neiging om in september aan kerstaankopen te denken.

Voor vakantiecampagnes is tijdbeheer vereist en de tijdlijn is afhankelijk van de feestdag die u promoot. Zodra mensen beseffen dat de vakantie voor de deur staat, wil je hun aandacht trekken.

Er zijn enkele suggesties die benadrukken hoe belangrijk het is om het woord vroeg in de kerstperiode bekend te maken. In tegenstelling tot Kerstmis worden andere feestdagen niet zo ver van tevoren gepland. Mensen hebben de neiging om in september aan kerstaankopen te denken.

U kunt een kortere doorlooptijd hebben als uw bedrijf bijvoorbeeld een productlancering voor Valentijnsdag wil. Mensen zijn waarschijnlijk opgebrand door de decembervakantie in de tweede 7 days van januari, en ze zullen het niet erg vinden om van je te horen. Get started februari hebben de meeste mensen een goede voornemen voor het nieuwe jaar. Wanneer een item aan het start off van de crisis op hun radar staat, kan het als waardevoller en doordachter worden geregistreerd.

LAATSTE GEDACHTEN

In de vakantieperiode is er meer voor hen dan een periode van zes weken van eind november tot commence januari. Vakanties bieden het hele jaar doorway tal van mogelijkheden om in get hold of te komen fulfilled uw klanten. Als u de kalender in uw voordeel gebruikt, profiteert u van feestdagen die passen bij uw merk.

BEL VANDAAG (657) 258 – 0577 OF e-mail ons op [email protected]!

BEKIJK ONZE SOCIAL MEDIA KANALEN

Facebook: Klik hier

Instagram: Klik hier

Twitter: Klik hier

TikTok: Klik hier

LinkedIn: Klik hier

Andere bronnen die u misschien leuk vindt:

Waarom bedrijven zich zorgen moeten maken around cyberbeveiliging te midden van Rusland-Oekraïne Nieuws

Manieren voor bedrijven om cyberbeveiligingsrisico’s bij fusies en overnames te verminderen

Cyberbeveiliging en Relatives Workplaces – MCDA CCG, Inc.

Pas op voor intimiderende oplichting gericht op uw bedrijf

Beheer uw bedrijf door moeilijke tijden – overwin uw angst