Een bedrijf beginnen? 12 belangrijke tips voor succesvolle merkopbouw

Kleine bedrijven die helemaal opnieuw beginnen, hebben een lange weg te gaan als het gaat om het opbouwen van een merk. Het definiëren van een missie, het vinden van je stem en het opbouwen van vertrouwen kost allemaal tijd om te ontwikkelen, maar gelukkig zijn er een paar belangrijke stappen die nieuwe ondernemers kunnen nemen om daar iets sneller te komen.

Om u op weg te helpen, heeft een panel van Younger Entrepreneur Council (YEC)-leden de volgende vraag beantwoord:

“Voor kleine bedrijven die helemaal opnieuw beginnen, wat is volgens u de sleutel tot succesvolle merkopbouw, en waarom?”

Dit zijn hun beste strategies.



1. Creëer een sterke, unieke identiteit

“Veel factoren dragen bij aan succesvolle merkopbouw voor kleine bedrijven, maar een van de belangrijkste is het creëren van een sterke en unieke identiteit. Heb een duidelijke visie voor uw merk en zorg ervoor dat al uw internet marketing en communicatie hierop reflecteren. Creëer een sterke emotionele band met uw klanten en creëer een verhaal dat bij hen resoneert en belangrijke waarden voor uw bedrijf uitdraagt.” ~ Vikas Agrawal, Infobrandz

2. Denk buiten de kaders

“Als eigenaar van een klein bedrijf weet ik dat het opbouwen van een succesvol merk tijd en energie kost. Als je eenmaal duidelijkheid hebt more than wie je wilt dienen, creëer dan een merk dat revolutionair is, een merk dat buiten de gebaande paden denkt, een merk dat ‘een betere manier’ creëert en de ‘kloof’ oplost in de branche waarin je je bevindt. iets nieuws als eigenaar van een klein bedrijf zal je onderscheiden van andere ‘me too’-bedrijven.” ~ Dr. Christine Manukyan, STORRIE Institute™

3. Concentrate op consistentie in alles

“Dit geldt voor consistentie in je merkidentiteit (emblem, naam, and many others.) en voor het opbouwen van een reputatie voor je merk dat consequent zijn beloften nakomt. Consumenten investeren in eerste instantie niet in een merk voor een klein bedrijf. Het kost een klein bedrijf tijd, herhaling en positieve ervaringen om met succes een merk op te bouwen, dus wees constant en geef niet op.” ~ Jonathan Prichard, MattressInsider.com

4. Creëer een dialoog achieved je publiek

“Neem tijd voor en besteed geld aan marktonderzoek om je publiek te definiëren, en spreek vervolgens satisfied je publiek. Ga in dialoog achieved je publiek en laat zien dat je hun affiniteiten begrijpt. Communiceer by way of de kanalen die ze gebruiken, of het nu gaat om traditionele advertenties of socialemediamarketing, zodat je meer wordt dan een merk – je wordt een vertrouwde autoriteit.” ~ Matthew Capala, Alfametrisch

5. Aim op kwaliteitsproducten en -diensten

“Focus op kwaliteit en de klanten worden je merkambassadeurs. Als u producten van hoge kwaliteit kunt produceren of superieure diensten kunt bieden, worden uw klanten uw beste merkambassadeurs. Mond-tot-mondreclame is nog steeds een van de krachtigste marketingtools die er zijn en het is iets dat je niet kunt kopen. Bied klanten de most effective mogelijke ervaringen en zij doen de rest.” ~ Tonika Bruce, Leid mooi, Inc.

6. Vind manieren om de gemeenschap te helpen

“Als je je merk helemaal opnieuw wilt opbouwen, zoek dan manieren om te laten zien dat je geïnteresseerd bent in het helpen van de gemeenschap. Ik raad aan om tijd door te brengen op sociale-mediasites zoals Fb en LinkedIn en in call te blijven satisfied influencers, potential customers en industry experts uit de sector. Zoek naar mogelijkheden om advies te delen, call te leggen satisfied potentiële klanten en uw merkreputatie te verbeteren.” ~ John Turner, SeedProd LLC

7. Maak gebruik van contentmarketing

“Een belangrijke tip is om je te focussen op contentmarketing. Dit betekent het creëren van hoogwaardige information die pertinent is voor je doelgroep en deze delen through verschillende kanalen. Als u dit doet, kunt u de naamsbekendheid vergroten en vertrouwen opbouwen bij uw publiek. Het is een strategie voor de lange termijn, maar wel een die veel kan opleveren.” ~ Blair Williams, Ledenpers

8. Vind het doel achter het merk

“Het vinden van het doel achter uw merk is de sleutel tot het succes ervan. Voordat je een merk start out of een product lanceert, moet je jezelf afvragen “waarom?” Waarom bestaat het? Wat onderscheidt uw bedrijf? Welk probleem ben je aan het oplossen? Waarom zouden mensen zich er druk over moeten maken? Mensen kopen niet wat je doet ze kopen waarom je het doet. Zoek in een vroeg stadium het ‘waarom’ van uw merk, zodat u het beter aan de juiste mensen kunt verkopen.” ~ Stephanie Wells, Formidabele vormen

9. Gebruik positieve klantrecensies

“Positieve recensies krijgen is de sleutel tot het creëren van een succesvol merk. Je hoeft niet eens een bekend merk te zijn of dure advertenties te hebben als je goede recensies hebt. Ze versterken niet alleen uw bedrijfsethos, maar ze maken uw bedrijf ook gemakkelijker online vindbaar doorway te helpen achieved Web optimization. Ik probeer het mijn klanten gemakkelijk te maken om beoordelingen achter te laten en op elke recensie te reageren.” ~ Shu Saito, Alle filters

10. Benadruk uw USP en UVP

“Ik denk dat de belangrijkste aspect er een is die al lang voor het net bestond: je USP (distinctive advertising proposition) of UVP (one of a kind worth proposition). U moet benadrukken wat u anders maakt of het belangrijkste voordeel dat u biedt, zoals de laagste prijs, de beste kwaliteit, de snelste company of het vermogen om een ​​probleem op te lossen dat uw concurrenten niet kunnen oplossen. Al je merkacties volgen uit dit primaire voordeel.” ~ Kalin Kassabov, ProTexting

11. Bied uitstekende klantenservice

“Vertrouwen is de belangrijkste component die je zal helpen een sterk merk op te bouwen. Kleine bedrijven moeten zich altijd richten op het vergroten van het vertrouwen en de betrouwbaarheid van hun gebruikers. Een manier om dat te doen is doorway uitstekende klantenservice te bieden. Uw klanten moeten gemakkelijk en naadloos get hold of achieved u kunnen opnemen en elk probleem satisfied uw producten of diensten kunnen oplossen nadat ze bij u hebben gekocht.” ~ Thomas Griffin, OptinMonster

12. Begrijp de pijnpunten van klanten

“Heb een diep begrip van het pijnpunt dat je aan het oplossen bent. Het pijnpunt fungeert uiteindelijk als de perfecte gids voor het opbouwen van iemands merk en grotere onderneming. Wanneer de berichten, producten en aanbiedingen zijn afgestemd op het pijnpunt dat adult males oplost, en de subtiliteiten en nuances daarin, kan adult males een merk bouwen dat echt aanvoelt als de oplossing voor degenen die aan het pijnpunt lijden.” ~ Akshar Bonu, De aangepaste beweging


Anna Walsh

Next Post

Hoe kunstmatige intelligentie een revolutie teweegbrengt in de contentmarketingindustrie

Mon Jul 18 , 2022
Hoe goed de inhoud of het verhaal van uw merk ook is, ze gaan gewoon aan de klanten voorbij als u ze niet strategisch en snel op de markt brengt. En terecht, veel branche-experts en marketeers vertrouwen op contentmarketing om de bekendheid van hun merk te vergroten. Cijfers bevestigen deze […]