Veel van mijn klanten haten het idee om een verkooppraatje te houden. Ze springen liever in een kuil satisfied spinnen dan dat ze koud gaan bellen om potential customers. Maar ik denk dat er een betere manier is om uw bedrijf bij de juiste mensen te krijgen.
Ik noem dit mijn ‘geen verkooppraatje vereist methode’. Laat het me uitleggen.
Geen verkooppraatje vereist
Er was eens een lieftallige persoon genaamd Marjorie (niet haar echte naam).
Marjorie wilde wat meer klanten voor haar bedrijf krijgen – een webontwikkelingsbureau dat in een bepaalde sector werkt. Ze werkte samen fulfilled ‘s werelds beste businesscoach, Julia* genaamd. Dus Julia en Marjorie bedachten een geweldig approach.
We waren er al achter wie de ideale klant van Marjorie is en alle andere goede dingen, zoals hoe we Marjorie’s aanbod kunnen produceren en haar goede prijs kunnen bepalen. We moesten Marjorie wat meer ontmoetingen fulfilled potentiële klanten bezorgen.
Voor de juiste mensen komen
We hebben een heel coole reden voor Marjorie bedacht om in contact te komen fulfilled senioren in bedrijven die waarschijnlijk haar ideale klanten zouden zijn. Marjorie schreef een paper met origineel onderzoek dat ze had gedaan en waar de CEO en marketingdirecteuren van deze bedrijven waarschijnlijk iets aan zullen hebben.
En in plaats van koude e-mails te sturen achieved haar onderzoek, belde Marjorie ze op om hun mening more than haar onderzoek te krijgen. Ze vroegen of ze het fulfilled haar bevindingen eens waren of niet.
Dit gaf Marjorie een secundair stukje onderzoek om te gebruiken voor twee interessante blogposts die ze op haar internet site kan plaatsen.
Maar belangrijker nog, Marjorie belde haar potentiële klanten op en kon interessante gesprekken achieved hen voeren. Aan het einde van de meeste van deze gesprekken vroegen haar doelklanten haar wat ze deed, en ze kon terloops uitleggen hoe ze mensen zoals zij helpt.
Toestemming krijgen om opnieuw contact fulfilled hen op te nemen
Hoewel dit natuurlijk een mooi start was, is het voor hen niet voldoende om meteen werk te laten doen. Was het maar zo makkelijk.
Echter, na dit eerste gesprek about het onderzoek, vroeg Marjorie hen of ze haar nuttige e-mails wilden ontvangen om hen meer nuttige dingen te geven. Ongeveer 30% van hen zei ja. En dit is geweldig. Marjorie heeft nu toestemming om nuttige advertising-e-mails naar haar doelen te sturen.
Maar wat het grootste verschil maakte, was dat Marjorie bijna per ongeluk get in touch with experienced gezocht met zowel de CEO’s als de marketingdirecteuren. Daarna spraken ze met elkaar over Marjorie’s onderzoek en waren het erover eens dat het interessant en nuttig was. Ze bespraken hoe Marjorie hen zou kunnen helpen.
En daardoor werden drie verschillende bedrijven klant van Marjorie. En iedereen leefde nog lang en gelukkig.
*Deze keer is de naam echt
More Stories
Does Satellite Radio Advertising Work?
Internet Online Marketing Advertising Business
Choosing the Mobile Advertising Network That’s Right for You