Ik las net een geweldig artikel in Overall Retail dat het verzenden van ansichtkaarten naar verlaten websites benadrukte. Jullie weten allemaal dat ik serieus bezig ben fulfilled ansichtkaart marketing and advertising direct.
In termen van het verzenden van ansichtkaarten naar verlaten web-sites, laat me uitleggen wat dat is. Als je naar een website gaat en daar rondloopt, misschien iets in je winkelmandje legt en dan afhaakt, zal een slimme web page-cataloguseigenaar je een herinneringsbriefkaart sturen.
Statistieken tonen aan dat dit zeer responsief en zeer winstgevend is. Veel van de grotere merken zijn al op de kar gesprongen. Volgens het artikel is het enige nadeel dat de digitale catalogiseerder minstens 100.000 unieke bezoekers per maand moet hebben om te kunnen werken satisfied een bounce-back-verkoper die die ansichtkaarten zal afdrukken en verzenden. (BTW – we zullen het helemaal doen voor veel kleinere hoeveelheden).
Schakelen tussen marketingkanalen verbetert de respons
Dit komt allemaal neer op het verplaatsen van mensen van marketingkanaal naar kanaal. Hoe meer kanalen mensen je bericht zien, hoe beter. Dat komt omdat ze je op verschillende manieren beginnen te herinneren.
Ik kreeg een McKenzie Childs-catalogus for every submit. Zij zijn het bedrijf fulfilled de zwart-witte ruiten op keramische woonaccessoires. Ik keek naar iets in de catalogus en wilde het on the web beter bekijken. Dus ik logde in om het te bekijken. De catalogus deed zijn werk – het bracht me on the web naar hun web page. Ik begon te bladeren en legde een schaal die ik leuk vond in mijn winkelwagen. Ik raakte in beslag genomen doorway andere dringende noodgevallen en liet mijn winkelwagentje in de steek.
Een paar dagen later kreeg ik een ansichtkaart van McKenzie Childs die me eraan herinnerde dat ik iets in mijn winkelwagentje had laten liggen. Ik experienced zoiets van – “oh, dat is very best netjes”. Ik ging weer on-line en deed mijn aankoop. Dat is de cyclus waar direct marketeers naar streven.
Direct mail-catalogus – rijdt naar web-site – fysieke ansichtkaartherinnering – rijdt naar de digitale aankoop. Op deze manier kunnen consumenten winkelen en kopen zoals zij dat willen.
Catalogi breiden hun gebruik van ansichtkaarten uit
De auteur van dit artikel, Jim Coogan zei dat slimme catalogiseerders breiden ook hun gebruik van ansichtkaartmarketing uit. Hij legde uit dat ideal techniques kunnen zijn:
- Mailing naar vervallen klanten.
- Een briefkaart sturen om opt-outs for each e-mail te verzenden.
- Bezig fulfilled verzenden ansichtkaarten aan de allerbeste klanten tussen catalogusdrops.
- Het raken van prospective buyers vanuit een coöperatief databasemodel dat misschien naar de top van een mailinglijstmodel zweeft, maar de catalogiseerder zou moeten wachten op de volgende catalogusuitgifte, wat maanden kan duren.
- Het raken van websitebezoekers van prospects die de catalogusmailing niet meteen hebben gekocht, maar die mogelijk deelnemen aan en aankopen doen by way of een retargetingmailing voor portokosten ruim voor de volgende catalogusmailing naar potential clients.
Nogmaals, allemaal geweldige mogelijkheden om ansichtkaarten te gebruiken.
Niet alleen dat, laten we het hebben over de kosten. Ansichtkaarten zijn VEEL goedkoper dan catalogi. Ze zijn eenvoudig te maken, af te drukken en te verzenden en kunnen een grote bron van winst en nieuwe klanten worden.
En voor die catalogiseerders die hun bereik willen vergroten, zijn ansichtkaarten een zeer kosteneffectieve manier om nieuwe prospectbestanden uit coöpdatabases te testen.
Tussen haakjes – Ik hield van Jim’s definitie van co-op mailingdatabases (vooral omdat we die hier bij Dataman Team bieden)
Coöp-databases bieden catalogiseerders nieuwe perspectieven
“De coöperatieve databases zijn erg goed in het vinden van winstgevende prospects voor catalogi. Meestal beginnen ze fulfilled een tabel satisfied vergelijkbare catalogi en beginnen ze satisfied postorderklanten die binnen de specifieke goederencategorie hebben gekocht. Om een potentiële koper te zijn, moet u eerder per write-up hebben gekocht in de categorie koopwaar. Daarom begint het universum van houtbewerkers satisfied al diegenen die eerder hebben gekocht uit een houtbewerkingscatalogus. Hetzelfde geldt voor dameskleding in grote maten, tuinieren, superior-ticket kleding voor heren, eten als cadeau, elektrisch gereedschap, vitamines voor je paard, enz.”.
Ter details – We hebben veel lijsten, maar we hebben geen lijst van mensen die vitamines kopen voor hun paard.
More Stories
Co-Branding
Social Network for Branding Your Business
5 Reasons to Hire a Branding Agency