Hoe maak je een effectieve interlinking-strategie?

Intern linken is een van de meest effectieve aspecten van zoekmachineoptimalisatie.

Het is ook een van de meest verwaarloosde aspecten die vaak te weinig wordt gedaan of verkeerd is.

Jim Boykin, CEO van Internet Marketing Ninjas, en Ann Smarty, analist van IMN, bespreken hoe u een effectieve interlinkstrategie kunt creëren om ervoor te zorgen dat alle belangrijke delen en secties van uw website toegankelijk zijn voor Google.

https://www.youtube.com/view?v=cjjo7IE2Dv8


De meeste sites hebben veel pagina’s die nooit zullen ranken. De pagina’s die niet ranken, zijn meestal die pagina’s die diep in een website zijn begraven.

De eerste stap om te beslissen wat u satisfied die pagina’s gaat doen, is uw web site platter te maken.

Stap 1: Strategieën voor de hele site om de interne linkstructuur te verbeteren:

  • Meer (specifieke) categorieën: Verzin subcategorieën (prijsklassen, per gebruik, enz.) om meer producten aan de oppervlakte te brengen (en ook enkele lengthy-tail-kansen extensive te leggen)
  • Paneermeel
  • Meer producten op één pagina (om er minder pagina’s van te maken). Permit op uw laadtijd wanneer u hiermee experimenteert.

Stap 2: Bind verschillende delen van uw web page extensive

De meeste web sites hebben verschillende secties en veel van die secties worden eilanden. Een blog site is bijvoorbeeld meestal iets dat op zichzelf staat, satisfied weinig of geen interne one-way links die het met de hoofdsite verbinden.

Dit is waar het koppelen van blogposts aan gerelateerde solution- en categoriepagina’s zo belangrijk is, omdat Google dit zal zien als een cluster met alles dat kan voldoen aan elk sort zoekintentie, van informatief tot commercieel.

Deze thematische koppeling zorgt ervoor dat url fairness binnen één cluster kan stromen en elke pagina erin helpt om hoger te scoren. Dit is hoe Google uw web-site gaat beschouwen als “een ultiem” antwoord op de hele reeks relevante zoekopdrachten.

Neem make contact with op fulfilled ninja’s voor ons om u te helpen een effectieve interne link te creëren die uw belangrijke pagina’s naar boven haalt en uw web-site in de market-autoriteit verandert.

Anna Walsh

Next Post

Hoe maak je een beter pitchdeck?

Wed Jul 6 , 2022
Ondernemers pitchen de hele tijd. We pitchen onze medewerkers op onze ideeën. We pitchen onze toekomstige klanten en “verkopen” werk ons ​​in te huren. We pitchen zelfs onze 3-jarigen om hen aan te moedigen hun groenten te eten. Keane Angle, oprichter van Verhaalpitch decks deelde zijn inzichten voor eigenaren van […]
Hoe maak je een beter pitchdeck?