Hoe u uw berichten op sociale media kunt laten snappen!

Je hebt veel te zeggen, maar je weet dat de aandachtsspanne op sociale media *ahem* is tamelijk kort. Sterker nog, als je een kijker niet in de eerste paar seconden bij de ogen grijpt, ben je ze voor altijd kwijt. Dus, hoe deel je je schat aan informatie fulfilled een beperkt aantal tekens en een nog beperktere aandachtsspanne in gedachten? Hier zijn de beste guidelines van ons social media marketingteam.

#1 – Leid achieved een sterke opener

We hebben dit bericht een titel gegeven Hoe u uw berichten op sociale media kunt laten snappen! niet alleen omdat we een leuk publiek zijn om mee om te gaan, maar ook omdat de belangrijkste boodschap van de blog wordt samengevat in de eerste 8 woorden die je ziet. Als je één blik op die kop werpt, weet je waar we het more than gaan hebben en wat je eruit gaat halen. Wees niet vaag of begraaf de lede niet, laat je lezer niet uitvogelen waar je het about hebt. Vooraan, dames en heren, is waar u moet zijn.

#2 – Stel boeiende vragen

Het world-wide-web, en in het bijzonder sociale media, is waar meningen gedijen. Door je open up vragen te stellen die je volgers aanmoedigen om ze met je te delen, is een onfeilbare manier om de betrokkenheid te vergroten en bekendheid te krijgen. Nu gaat het niet om het starten van branden en het veroorzaken van oorlogvoering op sociale media, dus houd je aan een focus rond je merk. Als je een kaarsenverkoopbedrijf hebt, vraag ze dan welke geuren ze graag zouden willen zien, niet hun mening in excess of de laatste tweet van Elon Musk.

#3 – Wees emotioneel

Social media is een meer informele ruimte, dus breng wat passie in je berichten die mensen helpt om op emotioneel niveau get in touch with te maken. U verkoopt tenslotte geen merchandise – u verkoopt een oplossing die hun leven gemakkelijker, beter of leuker maakt. Zelfs als het sanitair is. Deel een ben jij dit situatie waarin een hond zijn hele voorraad toiletpapier heeft vernietigd, of een doe-het-zelfklus is geëindigd satisfied een gestresste moeder die hun peuter naar de buurman sleept om hun toilet te gebruiken. Wees grappig, wees menselijk, wees begripvol – en je zult er zijn voor je klanten.

#4 – Blend het doorway elkaar

Er zijn zoveel verschillende categorieën marketingberichten op sociale media, dus probeer ze allemaal! Maak een combine van directe verkoopkopieën, grappen of memes, inhoud in excess of uw bedrijf, gepersonaliseerde teksten over uw teams, video’s, afbeeldingen en meer. Het is een ruimte om plezier te hebben terwijl u een band satisfied uw publiek creëert en hen kennis laat maken satisfied nieuwe manieren waarop ze satisfied uw merk kunnen communiceren. Spring op de kar fulfilled een virale fondsenwervingsuitdaging, ga dansen satisfied je teams en laat de kenmerken van je nieuwste products zien. Vermakelijke, energieke en authentieke inhoud wint elke keer.

#5 – Houd de stem van je sociale media regular met je merk

Zie je merk als een persoonlijkheid – soms ben je leuk en lach je, soms ben je serieus, maar uiteindelijk ben je altijd jezelf. Dus terwijl u een verscheidenheid aan inhoud en verschillende media plaatst, wilt u consistentie hebben in termen van uw waarden en missie, en uw stem afstemmen op de persoonlijkheid van uw merk. Dit zorgt voor authenticiteit en vertrouwen en laat klanten en kijkers zien wat er echt toe doet voor uw bedrijf.

Wilt u naamsbekendheid opbouwen op Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn? Ons digitale marketingteam helpt u uw merk te positioneren, een actieve en op vertrouwen gebaseerde relatie satisfied uw klanten op te bouwen en al uw sociale media-inhoud te creëren en te beheren. Neem vandaag nog get in touch with satisfied ons op voor deskundige marketing and advertising- en merkstrategieën voor sociale media die de juiste connecties maken.

Anna Walsh

Next Post

5 manieren waarop fabrikanten video-inhoud in korte vorm kunnen gebruiken

Mon Aug 8 , 2022
een 2022 HubSpot-enquête ontdekte dat video clip-inhoud in korte vorm het hoogste investeringsrendement heeft in vergelijking achieved elke andere marketingstrategie. Dat klinkt als een goede marketingtactiek voor elke branche, vooral fabrikanten. En laten we eerlijk zijn: veel fabrikanten hebben niets aan het publiek hoeven te verkopen, tenzij je het hebt […]
Evolent Health neemt IPG over;  herbevestigt Q2 en FY22 begeleiding (NYSE:EVH)