
Zorgt uw e-mailbezorgingspercentage ervoor dat u met uw hoofd tegen een muur wilt bonzen? Frustrerend niet?
Per slot van rekening heb je waarschijnlijk behoorlijk wat tijd besteed aan het maken van de perfecte e-mail om naar je abonnees te sturen, om erachter te komen dat een groot proportion het niet eens heeft ontvangen!
Om ervoor te zorgen dat uw e-mails worden gelezen, is het belangrijk om de beste praktijken voor het afleveren van e-mail te begrijpen.
Verschillende elementen en praktijken definiëren goede e-mailmarketingcampagnes, en uw e-mailbezorgingspercentage is daar een van.
Vandaag zal ik u doorway de verschillende aspecten van e-mailbezorgbaarheid leiden, zoals:
- Is er een gemiddeld bezorgingspercentage voor e-mail?
- Wat is een goed afleverpercentage?
- Hoe test e-mail te evalueren op leverbaarheid?

Gratis down load
De ultieme gids voor websiteverkeer voor bedrijven
Het idea van e-mailbezorgbaarheid begrijpen
Vind je ooit dat al je e-mails in de spam van de ontvanger terechtkomen?

Dit maakt het een uitdaging voor uw bedrijf om de juiste doelgroep te bereiken en leads te genereren.
Daarom is het belangrijk om checks te analyseren en uit te voeren en je te concentreren op de bezorgbaarheid van e-mail voordat je een e-mail naar je publiek stuurt.
E-mail deliverability evalueert de frequentie waarmee een e-mail de inbox van de abonnee bereikt. Dit proces wordt soms postvakplaatsplaatsing genoemd.
Het uiteindelijke doel van elk bedrijf is om statistieken te verkrijgen about of de e-mail achieved succes in de inbox is beland en hoe vaak deze wordt geopend.
Verschillende factoren zijn van invloed op het belanden van uw e-mail in de inbox of de spammap, en deze zijn:
- IP-adres reputatie
- Afzender reputatie
- DNS-information
- SPF-data
Uw e-mailmarketingproces heeft een grote invloed op of de e-mail in de inbox of in de spammap terechtkomt.
E-mailbezorgbaarheid is een werkelijke snelheid die aangeeft of de e-mail de inbox van de abonnee heeft bereikt of niet. U zult ongetwijfeld een slechte e-mailbezorgingsgraad ervaren wanneer uw e-mails consequent in de spammap belanden of wanneer uw e-mailadres wordt geblokkeerd.
Veelvoorkomende fouten bij het afleveren van e-mail die u moet vermijden
Naast de hierboven genoemde factoren, zijn er nog een paar andere factoren die van invloed zijn op de bezorging van e-mail, en dat zijn:
- Slechte lijstkwaliteit
- Lage betrokkenheid
- Ontbrekende e-mailverificatie
Als je ernaar streeft verbeter uw e-mailbezorgingspercentage, bepalen wat er mis is of ontbreekt. Het kan zijn dat je een enkele of een combinatie van bovenstaande elementen hebt gemist.
Zoek naar authenticatiemethoden zoals DKIM, SPF en andere om uw e-mailbezorgingspercentage te verbeteren. U kunt een DMARC-recordconfiguratie implementeren om e-mailauthenticatiemaatregelen in te schakelen en uw domein te beschermen.
Tegelijkertijd is het belangrijk om prioriteit te geven aan gebruikersbetrokkenheid through de inhoud van uw e-mails. Onthoud dat een e-mailbetrokkenheidsratio een combinatie is van klik- en openratio’s die wijzen op positieve betrokkenheidssignalen.
Een van de belangrijkste oorzaken van slechte bezorgingsproblemen is de slechte kwaliteit van de e-maillijst. Een aantal inboxproviders vergemakkelijken bijvoorbeeld de aanvullende diensten van het opzoeken van domeinblokkeringen, waarbij ze uw e-mails spammen als u onder de e-mailblokkeringslijst valt.
Andere metrics zoals de afzenderscore kunnen een influence hebben op je deliverability. Afzenderscore houdt rekening met uw IP-reputatie en domeinreputatie.
Het verschil tussen e-mailbezorging en e-mailbezorgbaarheid
Voordat u een e-mailcampagne verzendt, is het belangrijk om de volgende vragen te stellen:
- Is uw bericht acceptabel?
- Wordt het bericht afgeleverd in de inbox?
E-mailbezorging begrijpen
E-mailbezorging draait om de kans dat een ontvanger uw e-mail vóór de spammap of inbox accepteert. Als je e-mail niet in de inbox belandt, is de kans kleiner dat de bezorging slaagt.
U heeft bijvoorbeeld een vliegticket geboekt, de luchthaven bereikt, op de juiste vlucht gestapt en op uw bestemming aangekomen.
Evenzo, wanneer u de e-mail accurate bezorgt, zal deze in de inbox van de ontvanger terechtkomen ze zullen meer in excess of u te weten komen en hopelijk een van uw producten kopen.
Afleverbaarheid van e-mail begrijpen
Wordt het bericht afgeleverd in de inbox?
Je concentratie ligt op de plaatsing van de inbox dit betekent dat u zich bewust moet zijn van waar uw e-mail wordt afgeleverd. De bezorging van e-mail in de spammap, inbox en andere mappen heeft verschillende gevolgen.
Een goede deliverability bestaat uit drie essentiële elementen:
Identificatie: Dit beschrijft de primaire protocollen die bevestigen dat u een betrouwbare autoriteit bent en alles wat u in de e-mail citeert. Sommige protocollen worden gedeeld through SPF, DKIM, DMARC en andere.
Deze protocollen fungeren als een veiligheidscontrolepunt voor uw organisatie dat helpt om de bezorgbaarheid van uw e-mail te verbeteren.
Reputatie: De reputatie van uw afzender vertegenwoordigt de betrouwbaarheid van uw e-mail. Elke ISP en elk bedrijf heeft verschillende scores voor u, en het samenstellen van positief gedrag kan u helpen een goede reputatie op te bouwen.
Inhoud: Deel je relevante berichten achieved je doelgroep? Slechte kopie achieved ongeorganiseerde opmaak kan lezers afstoten.
Het gebruik van abrupte en onduidelijke opmaak kan de afleverbaarheid van uw e-mail schaden. Overweeg in plaats daarvan waar uw publiek naar zoekt en citeer e-mailberichten dienovereenkomstig.
De identificatie- en reputatie-inspanningen leiden de e-mail naar de inbox of de spammap. Integendeel, als je leveringsproblemen hebt, heb je veranderingen in de infrastructuur nodig. Het is tijd om de e-mailadressen op de lijst te bekijken en eraan te werken.
Als u echter problemen fulfilled de bezorging opmerkt, zijn uw abonnees niet geïnteresseerd in uw inhoud of zijn uw praktijken verouderd.
Ongeacht waar u nu staat, er zijn mogelijkheden om de bezorgbaarheid van e-mail te verbeteren.
Very best tactics voor het afleveren van e-mail voor 2022

Deze afbeelding geeft u een idee over e-mails op de zwarte lijst. Als uw e-mail op de zwarte lijst staat, wordt deze in deze lijst weergegeven. E-mailserviceproviders controleerden vroeger de zwarte lijst van e-mail om te controleren of uw e-mail in een inbox of spam terechtkomt.
Personaliseer je e-mails
Abonnees en marketeers hebben verschillende beschrijvingen van spam-e-mails. Abonnees geven bijvoorbeeld prioriteit aan relevantie boven algoritmen of spamfilters.
Deel je inhoud waarin je publiek geïnteresseerd is?
Analyseer uw inhoudsrelevantie en fouten voordat u op de verzendknop in uw e-mail drukt.
Van alle marketingtactieken is e-mail het meest persoonlijke kanaal en daarom moet uw inhoud resoneren met uw publiek. Dit heeft natuurlijk direct invloed op uw deliverability en lezersbetrokkenheid.
Informatieve en boeiende e-mails kunnen leiden tot langdurige relaties satisfied uw publiek.
Decide-in proces wissen
De manier waarop u e-mailadressen verzamelt, speelt een cruciale rol in uw deliverability-percentages. Een geoptimaliseerde decide-in-course of action is effectiever en bevestigt dat de lijst zorgvuldig geselecteerde boeiende gebruikers bevat.
Wanneer u op de verkeerde doelgroep tikt, zullen ze u waarschijnlijk als spam markeren en zijn de ISP’s van mening dat u anderen op uw lijst spamt.
Om dergelijke omstandigheden te voorkomen, raad ik het gebruik van een dubbele choose-in-strategie aan die dubbele verificatie voor de gebruiker inhoudt. Dit verificatieproces zorgt ervoor dat u een betrokken e-maillijst heeft en u alleen op hen richt. Zorg ervoor dat u de lijst regelmatig opschoont om te voorkomen dat u onbewust dozen spamt.
Analyseer de verwachtingen van de abonnee
Het is essentieel om rekening te houden satisfied de verwachtingen van de lezer om de afleverbaarheid van e-mail te verbeteren. U kunt dit het beste doen door uw lezers by means of transparante communicatie te laten weten waar ze aan toe zijn.
Op deze manier kunt u zich op hen afstemmen en betere resultaten behalen.
Een paar bedrijven en marketeers geven de voorkeur aan eenvoudige manieren om e-maildatabases uit te breiden, maar ze genereren zelden resultaten en kunnen de reputatie van uw afzender schaden.
Een van de belangrijkste redenen hiervoor kan zijn dat ze niet klaar waren voor reguliere berichten en deze uiteindelijk negeerden, markeerden als spam of zich afmelden.
ISP’s kunnen deze slechte betrokkenheid volgen en uw afzenderreputatie verslechteren, wat geleidelijk uw bezorgingspercentage beïnvloedt.
Vraag in plaats daarvan lezers om hun toestemming voordat je ze een reeks e-mails stuurt en achieved je engagement speelt.
Volg uw statistieken
Of het resultaat nu goed of slecht is, het is belangrijk om de activiteit van uw lezer in de gaten te houden en hun inbox niet te overspoelen satisfied ongewenste e-mails.
Hoe weet u of uw abonnees betrokken zijn en graag met u omgaan?
Open up- en doorklikpercentages in combinatie fulfilled spamklachten en afmeldingen kunnen u informeren about het impact van de voorkeuren van uw doelgroep.
Bovendien zijn hoge bouncepercentages, negatieve betrokkenheid en nalevingspercentages slechte indicatoren voor e-mailcampagnes. U kunt resources voor het afleveren van e-mail gebruiken en digitale professionals inhuren om een effectieve campagne voor uw merk te bedenken.
Deze combinatie kan u helpen uw afzenderscore te verbeteren en uiteindelijk de gewenste benchmark te bereiken.
Belangrijkste leerpunten
Het hosten van goede e-maillijsten, het regelmatig bijwerken van uw inhoud en het verzenden van effectieve marketing and advertising-e-mails zijn cruciaal voor het afleveren van e-mail. Dit vergroot de kans dat uw e-mails in de inbox van uw ontvanger worden afgeleverd.
Het beheren van de afleverbaarheid van e-mail draagt bij aan een solide basis voor het toekomstige succes van uw bedrijf.
Gast Auteur: Bharat Patel leidt het digitale marketingteam bij Brainvire Infotech. Hij is gewapend satisfied meer dan 12
jarenlange ervaring op het gebied van on the web marketing and advertising en projectmanagement. Hij is extreem
proactief in het implementeren van de nieuwste technologische innovaties in zijn projecten. Bharats kern
know-how ligt in zoekmachineoptimalisatie (Website positioning), social media marketing en conversieratio
optimalisatie onder andere. Zijn immense uitbarsting van schrijven moedigt hem aan om consequent
schrijf woorden op die draaien om huidige trends en innovaties die betrekking hebben op zijn vakgebieden
interesse.
More Stories
Sample Roofing Contractor Business Plan Outline
The Concept of Accounting
How to Start Your Own Appliance Installer Service Business