December 8, 2022

Nature Business

Voor zakeijke liefhebbers

Hoe u uw SEO-inspanningen kunt prioriteren

Neil Patel

Ik hoop dat je deze blogpost satisfied plezier leest.
Als u wilt dat mijn team alleen uw marketing and advertising voor u doet, klik dan hier.

Je hebt het verhaal al eerder gehoord… je moet veel dingen goed doen om goed te scoren. Vooral omdat er meer dan 200 position factoren zijn.

En om het nog erger te maken, je moet voortdurend op de hoogte blijven van wat er gaande is, want Google maakt het in excess of 4500 algoritme verandert for each jaar.

De realiteit is dat er niet genoeg tijd in de wereld is om alles te doen. Je moet dus compromissen sluiten.

Je moet werken aan de dingen die de naald het meest zullen bewegen en die het gemakkelijkst te doen zijn.

En ik spreek niet alleen vanuit een codeperspectief, maar in veel gevallen is er laaghangend fruit. Een bepaalde pagina kan bijvoorbeeld op opvallende afstand staan ​​van een pagina 1-rangschikking voor een phrase die meer verkopen en potential customers zou kunnen genereren waar u zich niet op richt…

Maar hoe weet je op welke veranderingen of problemen je eerst moet focussen?

Top Search engine optimization-mogelijkheden

Welnu, om het eenvoudig te maken, hebben we een functie in Ubersuggest toegevoegd die ‘top-Search engine marketing-mogelijkheden’ wordt genoemd. Dat zal je helpen om dit te doen.

Kijk maar naar de afbeelding hierboven, deze vertelt je waar je je op moet concentreren om de beste resultaten te krijgen, en het is ook niet allemaal code-gerelateerd.

Kijk bijvoorbeeld eens naar deze topprioriteit voor onze advertentiebureausite, NP Electronic.

Er staat dat ik zou kunnen rangschikken voor termen als ‘performance marketingbureau in de VS’. Natuurlijk wil ik rangschikken voor bredere termen zoals ‘performance marketingbureau’, maar het is het beste om te beginnen met lange-staarttermen die gemakkelijk zijn en snel resultaten kunnen opleveren, en dan door te werken naar termen als ‘performance marketing’. bureau”.

Dus als ik op de “commence”-knop klik, ga ik naar de AI-schrijver om me te helpen inhoud rond die phrase te schrijven.

U gaat dan verder of u kunt het zoekwoord aanpassen. Zodra u doorgaat naar de volgende stap, selecteert u een titel (houd er rekening mee dat u deze later kunt aanpassen).

Vervolgens selecteer je een meta description (die kun je later on aanpassen).

Vervolgens kiest u uw rubrieken…

En dan laat u Ubersuggest de inhoud voor u schrijven.

Nu zal Ubersuggest geen volledige artikelen voor u schrijven. In plaats daarvan maakt het een kopie om u te helpen het schrijfproces te starten. En binnen dat proces voegt het automatisch secundaire zoekwoorden toe die u ook moet targeten waarvan het weet dat uw internet site ook een goede kans heeft om te ranken.

U wilt dan de inhoud aanpassen, toevoegen aan uw pagina en uw rankings zien stijgen.

Het leuke van deze functie is dat het zich niet alleen richt op het maken van inhoud, het doet dit voor alle aspecten van Search engine optimization. Van uw code tot paginasnelheid, tot inhoud en zelfs linkbuilding. En het helpt je zoveel mogelijk om de moeite die je ervoor moet doen te verminderen.

Dus hoe kunt u aangepaste aanbevelingen voor uw eigen internet site krijgen?

Maak doelen en voer een analyse uit

Laten we u enkele aangepaste Website positioning-aanbevelingen geven die resultaten zullen opleveren.

Ik wil dat je naar het Ubersuggest-dashboard gaat en op “maak je eerste job” klikt.

Vervolgens ziet u een prompt waarin u om uw website-URL en sitenaam wordt gevraagd.

En u wilt alle locaties toevoegen waar u zaken mee doet.

De volgende stap is het selecteren van de zoekwoorden waarop u zich richt.

Sommige zoekwoorden worden aanbevolen als uw web-site al tractie heeft op het gebied van Web optimization. Voor die zoekwoorden drukt u gewoon op het “+”-teken om ze toe te voegen. Of aan de rechterkant kunt u handmatig zoekwoorden toevoegen.

Voeg vervolgens uw concurrenten toe. U kunt dit opnieuw doen doorway op het “+”-teken te klikken of door ze aan de rechterkant handmatig in te typen.

En als je dat nog niet hebt gedaan, zorg er dan voor dat je je registreert om je wijzigingen op te slaan (het is gratis om te registreren).

Ga dan naar je dashboard.

Website positioning-dashboard

Nadat u uw web site aan Ubersuggest heeft toegevoegd, wilt u naar uw dashboard gaan om uw beste Search engine optimization-mogelijkheden te bekijken.

Het kan tot een uur duren voordat je ze ziet. In de meeste gevallen is het veel sneller.

Het leuke van het Seo-kansenrapport is dat het dagelijks, wekelijks of maandelijks kan veranderen, afhankelijk van hoe vaak u uw site bijwerkt.

Dus als u bijvoorbeeld honderden stukjes inhoud per dag publiceert, of honderden pagina’s op uw web-site wijzigt… zal Ubersuggest elke dag nieuwe mogelijkheden voor u vinden en opnieuw prioriteiten stellen.

Op die manier richt u uw energie op wat de grootste Seo ROI oplevert.

Conclusie

Ja, het is geweldig om uw web page te hebben dichtgeknoopt en geoptimaliseerd voor alle algoritmefactoren van Google. Maar het is ook onrealistisch.

In plaats daarvan moet je je richten op laaghangend fruit. Welke wijzigingen kunt u aanbrengen in uw code, inhoud of internet site in het algemeen om de grootste Website positioning-verkeerswinst te behalen.

En dat is wat het rapport achieved de beste Search engine optimization-kansen doet.

Zorg ervoor dat je hierheen gaat en je web page toevoegt, zodat je hem kunt uitproberen.

Overleg met Neil Patel

Zie hoe mijn bureau kan rijden Massief Hoeveelheden verkeer naar uw website

  • Web optimization – ontgrendel enorme hoeveelheden Website positioning-verkeer. Zie echte resultaten.
  • Contentmarketing – ons staff maakt epische inhoud die wordt gedeeld, inbound links krijgt en verkeer trekt.
  • Betaalde media – effectieve betaalde strategieën satisfied duidelijke ROI.

Boek een gesprek