Hoe uw merk kan winnen op Prime Day, zelfs als u niet op Amazon verkoopt

Het is weer die tijd van het jaar. Jeff Bezos Working day Amazon Key Working day(s) zijn terug, van 12-13 juli met bargains voor alles waarvan je niet wist dat je het nodig had totdat je het in de uitverkoop zag fulfilled 20% korting. Hoewel het nog te bezien is hoe de aanhoudende logistieke achterstanden voor Amazon-verkopers de verkoop zullen beïnvloeden, zijn er volgende maand volop kansen voor eCommerce-merken, zelfs als ze helemaal niet deelnemen aan Prime Working day of in het ecosysteem van Amazon.

Volgens Adobe verhoogden merchants fulfilled een jaarlijkse omzet van minder dan $ 10 miljoen hun omzet achieved 21% tijdens Amazon’s 2021 Primary Working day op een controledag in dezelfde maand. Grotere vendors deden het nog beter, satisfied een stijging van 29% vorig jaar.

Ongeacht de grootte van uw eCommerce-operatie en of u al dan niet een winkel op Amazon heeft, er zijn een paar manieren waarop u een voorsprong kunt nemen op de concurrentie en kunt profiteren van Primary Working day:

Verbeter uw zoekmarketing. Alles. Misschien is de gemakkelijkste manier om van Primary Working day te profiteren, het verhogen van merk-, concurrent- en niet-merkgebonden zoekmarketingbudgetten terwijl u zowel aanval als verdediging speelt tijdens de gefabriceerde eCommerce-vakantie.

Aan de organische kant van de dingen, zorg ervoor dat al uw pagina’s achieved de top-10 van zoekwoorden de juiste simply call-to-actions hebben. Dit is een standaard ideal exercise, maar als er ooit een tijd was om een ​​agressievere contact-to-action uit te proberen, dan is het volgende maand.

Synchroniseer je Primary Day-strategie satisfied je influencers. Prime Day is het perfecte moment om wat advertentiebudget op de witte lijst te zetten en gecoördineerde promoties uit te voeren terwijl mensen al tijd besteden aan winkelen.

De meeste internet marketing voor daadwerkelijke Prime Working day-promoties is beperkt tot Amazon en betaalde sociale advertenties, dus in de markt voor aandacht is het een leuke “koop laag”-kans om op Black te lijken. Friday / Cyber ​​Monday by means of veel betaalde kanalen.

Upsell, upsell, upsell.

Een sterk retentiemarketingspel biedt geweldige mogelijkheden om uw AOV te verhogen by using uw welkomst-, verlaten winkelwagentje, bladeren door verlaten en put up-aankoopstromen. Tijdelijke bundels die lijken op wat sommige verkopers tijdens Prime Day op Amazon aanbieden, zullen ook goed werken by means of e-mail- en sms-campagnes.

Anna Walsh

Next Post

HubSpot en Litmus delen de marketingtrends voor 2022 die u moet kennen

Fri Jul 15 , 2022
E-mailmarketing wordt vaak over het hoofd gezien in het kielzog van nieuwe en flitsendere digitale marketingplatforms. Maar e-mail werkt nog steeds – en het blijft ongeëvenaard als het gaat om return on investment (ROI), wat resulteert in een $36 retour voor elke bestede $ 1. En toen we de ondervraagde […]
Litmus