E-mailmarketing wordt vaak over het hoofd gezien in het kielzog van nieuwe en flitsendere digitale marketingplatforms. Maar e-mail werkt nog steeds – en het blijft ongeëvenaard als het gaat om return on investment (ROI), wat resulteert in een $36 retour voor elke bestede $ 1. En toen we de ondervraagde e-mailgemeenschap vroegen als onderdeel van onze Rapport Status van e-mail 2021rangschikte 79% van de respondenten e-mail als hun top drie van meest impactvolle marketingkanalen.
Dus hoe kunt u het meeste uit uw e-mailmarketing halen om abonnees betrokken te houden en te converteren – en tegelijkertijd? het verzamelen van de gegevens waarmee u uw aanpak voortdurend kunt verfijnen?
We zijn een partnerschap aangegaan met onze vrienden bij HubSpot om onze inzichten te delen over de e-mailmarketingtrends voor 2022 die u kunt gebruiken, als onderdeel van hun Rapport State of Marketing Trends 2022. In ons hoofdstuk leert u onze suggesties voor het opstellen van een spelplan voor e-mailmarketing dat manieren laat zien om meer gegevens aan te boren, zinvolle prestaties te identificeren en e-mailbetrokkenheid te vergroten.
U vindt specifieke details over:
Je leert ook trends op het gebied van contentmarketing, sociale media, video en digitale advertenties die je zullen helpen een slimmere en geavanceerdere marketingstrategie op te bouwen in 2022.
Download de gids nu om de nieuwste trends, publieksinzichten en tools te vinden die u moet kennen om uw claim als digitale marketing-rockster in te zetten.
More Stories
Co-Branding
Social Network for Branding Your Business
5 Reasons to Hire a Branding Agency