TikTok heeft de wereld stormenderhand veroverd – meer dan een miljard mensen gebruiken het vandaag!
Terwijl TikTok in populariteit blijft groeien, zoeken steeds meer marketeers naar manieren om hun video’s te laten opvallen tussen de concurrentie en meer sights te krijgen.
En waarom zouden ze niet?
TikTok stelt je bloot aan nieuwe doelgroepen die je misschien niet op andere platforms hebt gevonden. Het is een van de weinige plekken waar je bijna kunt garandeer je voor Gen Z.
Maar om al die GenZ- en millennial-oogballen naar je inhoud te krijgen, is meer nodig dan alleen meegaan fulfilled de nieuwste tendencies en bidden dat je video’s viraal gaan.
Hoewel er geen onfeilbare manier van succes is, kunt u een paar dingen doen om uw kansen om opgemerkt te worden te vergroten.
In deze blogpost delen we enkele van de beste ideas en trucs om meer sights op je TikTok-video’s te krijgen. Dus als u klaar bent om meer bekendheid te krijgen voor uw inhoud, laten we eens kijken hoe u meer weergaven op TikTok kunt krijgen.
Wat is precies een TikTok “See”?
Elk social media system definieert een perspective anders. Bijvoorbeeld, op TikTok wordt dit als een weergave beschouwd zodra je video clip begint te spelen. En als de kijker er een tweede, derde of zelfs meerdere keren naar kijkt, wordt elk van die sessies ook als weergaven beschouwd.
Zoals je kunt zien, is het krijgen van weergaven niet het meest uitdagende. Als je echter hoopt dat kijkers tot het einde van je video’s blijven kijken, is dat een heel ander verhaal.
Hoeveel krijg je for each weergave op TikTok?
In 2020 lanceerde TikTok zijn Creator Fund, waarmee de populairste en meest succesvolle gebruikers van de application officieel geld kunnen verdienen met hun inhoud. Er is geen specifiek betalingsplan of vaste vergoeding echter, TikTok keert $ ,02 en $ ,04 uit for each 1.000 weergaven.

Het is dus duidelijk dat hoe meer weergaven je krijgt voor een video clip, hoe meer geld je kunt verdienen. Om lid te worden van het Creator Fund, moet je echter aan een paar vereisten voldoen:
- Je moet zijn 18 jaar of ouder.
- Je hebt een nodig minimaal 10.000 volgers.
- Je moet minimaal hebben gehad 100.000 videoweergaven in de afgelopen 30 dagen.
- Je moet woon in het VK, de VS, Duitsland, Frankrijk, Spanje of Italië.
- Uw account moet voldoen aan de richtlijnen en servicevoorwaarden zoals uiteengezet doorway de TikTok-gemeenschap.
Als je denkt dat dit niet haalbaar is, wees dan niet bang! Er zijn verschillende andere manieren waarop u geld kunt verdienen fulfilled deze application. Je zou bijvoorbeeld kunnen spouse fulfilled een merk je resoneert satisfied en wordt betaald voor hun producten promoten (en het tegenovergestelde kan worden gedaan als u een bedrijf bent dat uw goederen wil promoten), of u kunt eenvoudig uw TikTok-account gebruiken om reclame voor uw producten te maken.
Hoe krijg je meer TikTok-weergaven?
Welke reden je ook hebt om TikTok te gebruiken, één ding blijft waar: hoe meer views je krijgt, hoe groter de betrokkenheid. Natuurlijk hebben sommige mensen gesuggereerd dat je sights moet kopen, maar dit is meestal nooit een goed idee, ongeacht voor welk social media-system je overweegt het te doen.

Ja, het aantal weergaven dat u krijgt, zal in het get started omhoog schieten, maar op de lange termijn merken individuen vaak dat hun betrokkenheidspercentages dalen en dat hun aantal volgers niet eens toeneemt. Investeer dus in plaats daarvan uw tijd en gebruik deze ideas – uw weergavestatistieken zullen snel stijgen.
1. Hashtags gebruiken
Dit is een extreem krachtige tool, aangezien het TikTok-algoritme hashtags gebruikt om te identificeren en te categoriseren waarover je put up, zodat het het kan aanbevelen aan kijkers die mogelijk geïnteresseerd zijn. Je kunt ook naar de huidige trending topics kijken en deelnemen aan het gesprek fulfilled behulp van die hashtags.

2. Spring op die developments in geluidseffecten
Trends vind je niet alleen in de hashtagafdeling op Tiktok. Veel van de nummers gaan ook door fasen waarin ze enorm populair zijn, zoals Supalonely van Benee of Say so van Doja Cat.
Hier is een stapsgewijs proces om trending-geluiden in je online video te gebruiken:
Stap 1: Tik om te beginnen op “+”
Stap 2: Selecteer “Geluiden” bovenaan uw scherm

Je kan ook gebruiken TikTok’s ontdekpagina om geluiden te zoeken. Typ gewoon de titel van het nummer in het zoekveld en blader om ‘Geluiden’ te vinden.

Het TikTok-algoritme bepaalt welke nummers trending zijn op basis van het gedrag van TikTok-gebruikers, het delen van video’s en natuurlijk het afspelen.
Stap 1: blader door de geluidsbibliotheek, tik op het geluid en selecteer het
Stap 2: Neem uw video clip op en het door u gekozen geluid wordt afgespeeld terwijl u filmt
3. Doe een duet
Nee, we stellen niet voor dat je een TikTok-online video satisfied iemand anders maakt. Met deze functie kunt u: deel een gesplitst scherm met een andere video clip – het kan een van uw eigen of een andere gebruiker zijn.
Je bevindt je aan de andere helft van het scherm en afhankelijk van de video die je gebruikt, kun je meezingen, een recensie schrijven of zelfs een grappige dialoog. Het mooie van dit idee is dat je inhoud kunt gebruiken waarvan je weet dat deze populair is, dus het zou gemakkelijk moeten zijn om meer weergaven te krijgen.
Kijk eens naar Vessi, een Canadees schoenenbedrijf dat bekend staat om het maken van waterdichte sneakers en bewonderenswaardige prestaties levert op TikTok, dankzij het briljante gebruik van Duet door het merk om virale video’s te maken en een groter publiek te bereiken.
De Duet-weggeefactie was een van de meest succesvolle inspanningen van het bedrijf.

Dit is een eenvoudige maar uiterst krachtige strategie – een duet achieved je volgers, waarin je je producten laat zien en ze tegelijkertijd de kans geeft om free of charge producten te winnen.
Het is een earn-winsituatie. Je bereikt een breder publiek en laat je ongelooflijke producten zien, terwijl je volgers gratis prijzen kunnen winnen.
4. Richt je op de juiste doelgroep
Dit is altijd belangrijk om te onthouden: doorway je te richten op een bepaalde subcategorie van TikTok-kijkers, kun je consistentie en een toon creëren die resoneert fulfilled je kijkers.
Als je dit eenmaal weet, kun je andere accounts of communities vinden en zien welke inhoud ze produceren, hun hashtags en meer. Gebruik dit dan als inspiratie op je eigen TikTok-account.
5. Formuleer uw bijschrift verstandig
Toegegeven, een TikTok-onderschrift geeft je alleen 150 karakters om mee te spelen. Het is niet veel, maar het is genoeg om de aandacht van je publiek te trekken en ze naar je video clip te laten kijken.
Je bijschrift dient ook als een uitstekende plek om het gesprek fulfilled je publiek op gang te brengen in het opmerkingengedeelte. Hoe meer je publiek met je in speak to komt, hoe beter – vooral voor het TikTok-algoritme.
6. Promoot uw TikTok-video’s op al uw sociale media-accounts
Of je TikTok nu voor persoonlijke of zakelijke redenen gebruikt, het is onwaarschijnlijk dat je maar één social media-system gebruikt.
Stel echter dat TikTok slechts een onderdeel is van uw marketingstrategie. In dat geval moet je zeker promoot je TikTok-video op je andere kanalenomdat dit meer van je volgers kan verleiden om je TikTok-video’s te bekijken.
7. Zorg ervoor dat kijkers je hele online video bekijken
Een weergave is een weergave of iemand de eerste twee seconden van je video clip bekijkt of het hele ding. Het is echter essentieel om kijkers je hele online video te laten bekijken. De TikTok-algoritme staat hier positief tegenover en is de kans groter dat je video’s worden weergegeven in de aanbevelingen van de Voor jou-pagina.
Dus hoe zorg je voor retentie voor je video’s?
Eerst, overweeg koppen toe te voegen die je video en inhoud uitleggen die kijkers uitnodigen om te duetten, naaien of reageren. U kunt dit in de video clip en uw bijschrift bereiken doorway een oproep tot actie te plaatsen.
Vragen stellen in uw bijschrift en moedig mensen aan om opmerkingen in te dienen. Als ze dan commentaar geven, begin dan een dialoog fulfilled hen. Voeg waarde toe aan het gesprek in plaats van korte opmerkingen van één woord, zodat mensen terug blijven komen naar uw opmerkingengedeelte.
Kijk hoe Walmart het ideal doet.

8. Publish op het juiste moment
Als je eenmaal hebt bepaald wie je doelgroep is, kun je beginnen te leren wanneer het voor hen de beste tijd is om op TikTok te posten. TikTok wordt op heel verschillende manieren gebruikt door werkende moeders, fashionista’s, influencers en bedrijven.
Gelukkig biedt TikTok analyses om je te helpen bepalen wanneer je video’s de meeste betrokkenheid krijgen. Onthoud dat TikTok een wereldwijde application is, dus je publiek is misschien niet eens in hetzelfde land, laat staan in dezelfde tijdzone, als jij.
9. Geef prioriteit aan kwaliteit
Hoewel het waar is dat de meeste TikTok-video’s worden opgenomen op de telefoons van mensen, is dat geen reden om te beknibbelen op kwaliteit. Je moet nog steeds gebruik de juiste framing, goede verlichting en de finest mogelijke geluidskwaliteit. Al deze elementen houden gebruikers geïnteresseerd. Om nog maar te zwijgen van het feit dat TikTok prioriteit geeft aan video’s van hogere kwaliteit op de For You-pagina.
10. Article meerdere video’s for every dag
Hoe meer video’s je plaatst, hoe meer bekendheid je krijgt. Als je bijvoorbeeld een video clip above sportschool maakt en iemand die trainingsvideo’s op TikTok bekijkt, ziet deze, kunnen ze je pagina bezoeken en je andere video’s bekijken.
Het beste is dat u zich geen zorgen hoeft te maken dat de feeds van uw volgers worden overspoeld. Dat komt omdat de manier waarop TikTok zijn feeds beheert, niet zo overweldigend zal zijn voor je publiek als wanneer je meerdere Instagram-foto’s of Facebook-video’s for every dag zou posten.
Als je de druk voelt om dependable te posten op TikTok, dan kun je een TikTok-planner gebruiken.
Is het plaatsen van meerdere keren for each dag op het TikTok-account van uw klant een aanslag op uw efficiëntie en creativiteit?
Het is tijd om de handmatige plaatsing te schrappen en uw TikTok-video’s automatisch te posten achieved SocialPilot. Gebruik de TikTok-planner van SocialPilot om berichten voor meerdere TikTok-accounts te maken en te plannen vanaf één enkel dashboard.
Get started uw 14-daagse proefperiode
Afsluiten!
Na het lezen van al deze recommendations, is het duidelijk dat er tal van manieren zijn om je video’s te verbeteren die niet alleen afhankelijk zijn van het ‘bedriegen’ van het algoritme. TikTok is zonder twijfel een van de beste platforms voor makers. Het benadrukt plezier en beloont gebruikers omdat ze inventief zijn. More than het algemeen geldt dat hoe meer u make contact with kunt maken fulfilled een publiek, hoe beter uw inhoud zal presteren.
More Stories
Sample Roofing Contractor Business Plan Outline
The Concept of Accounting
How to Start Your Own Appliance Installer Service Business