Marketing and advertising moet iets zijn dat winst genereert. Het lijkt voor de hand liggend, maar het kan moeilijk zijn om de RoI van campagnes te berekenen. Daarom hebben we onze RoI-calculator ontwikkeld: het was een eenvoudige tool waarmee je kon berekenen wat de waarde van ROMI (return on advertising financial investment) zou zijn voor een campagne.
Het probleem is dat niet alle campagnes hetzelfde zijn. Het bezoeken van een beurs is heel wat anders dan het voeren van een e-mailmarketingcampagne. En onze rekenmachine was een “a single dimensions suits all”-benadering. Niet goed. Dus we hebben het opgelost!
Als u de Napier ROI-calculator bezoekt, kunt u nu het specifieke campagnetype selecteren dat u uitvoert en ROI-berekeningen krijgen die specifiek zijn afgestemd op die tactieken. Of u nu een evenement bijwoont, adverteert of een e-mailcampagne uitvoert, de instrument neemt de resultaten en vertelt u de ROI, evenals andere statistieken, van conversieratio tot kosten per klik.
Wij zijn groot admirer van het meten van de functionality van campagnes en worden daar graag op aangesproken. Deze nieuwe tool zorgt ervoor dat u weet hoe succesvol uw campagne is en dat u deze op een vergelijkbare basis kunt vergelijken. Van het uitzoeken of adverteren een beter rendement oplevert dan beurzen tot gewoon ervoor zorgen dat u de standaard e-mailmarketingberekeningen voor CPM, CPC en CPL goed krijgt, deze software zal uw leven een stuk eenvoudiger maken. De instrument is zelfs een stuk mobielvriendelijker dan voorheen, waardoor u uw ROI-berekeningen onderweg kunt uitvoeren.
Onze device is intern ontwikkeld door Natasha, een van onze authorities op het gebied van digitale internet marketing en ontwikkelaar van geheime webapplicaties.
Bekijk onze nieuwe Napier ROI-calculator en laat het ons weten als u wilt dat wij nog meer mogelijkheden toevoegen.
More Stories
Sample Roofing Contractor Business Plan Outline
The Concept of Accounting
How to Start Your Own Appliance Installer Service Business