December 8, 2022

Nature Business

Voor zakeijke liefhebbers

Tips voor Dental Direct Mail – Bereik nieuwe tandheelkundige patiënten

Ik krijg altijd vragen van potentiële klanten in excess of marketingstrategieën. De afgelopen 7 days experienced ik een paar vragen van tandartspraktijken die op zoek waren naar guidelines voor direct mail voor de tandarts… dus ik dacht ik deel mijn suggesties op de Dataman Team Site.

Voor een sector die zo verzadigd is als de tandheelkunde, stel ik voor dat ze eerst onderzoeken wat lokale concurrenten doen voordat ze aan hun campagne beginnen. Hier zijn enkele strategies die goed hebben gewerkt voor tandartsen die goed kunnen werken voor elke campagne.

De meeste tandartspraktijken bereiken nieuwe mensen in hun regio achieved maandelijkse New Mover-programma’s die nieuwkomers in de regio laten weten waar ze hen kunnen vinden. Nieuwe verhuizers zijn de nummer 1 mailinglijst voor tandheelkundige marketing. Maar welke strategieën maken de immediate mailcampagne van de ene tandartspraktijk succesvol en de andere niet?

Snelle en gemakkelijke strategies voor Dental Direct Mail

1. Ansichtkaarten. MijnDMpostkaarten.com biedt tandartsen en hun marketingpersoneel een gebruiksvriendelijke portal om geweldige ansichtkaarten te personaliseren. U kunt zich richten op nieuwe verhuizers, gezinnen fulfilled kinderen, herstellende tandheelkundige vooruitzichten. Klik HIER om enkele van de ontwerpen te zien die speciaal voor tandartspraktijken zijn gemaakt.

2. Free of charge aanbiedingen. Freebies en kortingen stuwen de consumentenbestedingen op dit instant. Enkele van de populaire aanbiedingen op dit minute zijn een free of charge bleeksessie of een free of charge elektrische tandenborstel. Maak uw aanbod aantrekkelijk voor vrouwen, aangezien zij degenen zijn die gewoonlijk afspraken voor het gezin boeken. Overweeg een New Affected individual Exclusive achieved een dollarbedrag om de aandacht te trekken.

3. Denk groot om op te vallen. Trek visueel de aandacht van mensen door middel van kleur, afbeeldingen of grootte. Denk aan een further grote ansichtkaart of een uitsnede om op te vallen in de brievenbus. Het meest succesvolle briefkaartformaat satisfy 6 “x 8.5”.

4. Vertel een verhaal achieved opvallende foto’s. Er is iets geruststellends aan vrolijke foto’s op een direct mail-stuk, vooral wanneer reclame wordt gemaakt voor een professionele support. Afbeeldingen kunnen ook het kind klanten overbrengen dat een bedrijf wil aantrekken. Zorg ervoor dat de foto’s meebewegen met uw exemplaar. Als je kindertandheelkunde op de markt brengt, zorg er dan voor dat je foto’s hebt van kinderen met een stralende glimlach. Als je je focust op cosmetische ingrepen, zorg er dan voor dat je aantrekkelijke mensen van in de twintig en dertig in beeld hebt. Tandartsen die denken dat ze een foto van een tand op hun brievenbus kunnen zetten, hebben geen voeling achieved de huidige marketingtechnieken.

Idea:

Je kunt de absoluut juiste foto vinden door naar een gratis fotosite te gaan, zoals Unsplash of Pexels. MijnDMpostkaarten.com biedt u ook veel stockfoto’s van hoge kwaliteit.

5. Doe een beroep op emoties. Marketeers moeten altijd naar mogelijkheden zoeken om prospects te informeren over de specifieke waarde van een item of dienst. Overweeg om u te concentreren op de gezondheidsvoordelen van tandheelkunde fulfilled statistieken more than hoe gezonde tanden hartaandoeningen en hoge bloeddruk voorkomen. Een tandarts in Cleveland genereerde een rendement van 4% en 35 nieuwe afspraken toen hij zijn advertentie veranderde. Cosmetische tandartsen die zich richten op de leeftijdsgroep van 20-40 jaar, moeten zich richten op uiterlijk = promoties op het werk.

6. Voeg een lokale kaart van uw locatie toe. Maak het gemakkelijk om u te vinden! Soms is een adres op een searching plaza niet genoeg.

Idea: Down load de presentatie van DataDale – Marketingtips voor het bouwen van uw tandartspraktijk