Er zijn maar weinig dingen die krachtiger zijn als het gaat om het genereren van verkeer naar de internet site van uw bedrijf dan zakelijke blogberichten.
Doorway gebruik te maken van de kracht van zoekmachineoptimalisatie, kunnen frequente en consistente blogartikelen een hoger proportion leads en websitebezoeken opleveren dan alle andere Search engine marketing-tactieken gecombineerd. Als je tenminste een goede strategie hebt en waardevolle en relevante blogcontent produceert.
De zakelijke blog: een vaak onderbenutte krachtpatser voor contentmarketing
Het is niet overdreven om te zeggen dat een effectieve zakelijke web site een van de krachtigste instruments kan zijn in de toolbox voor contentmarketing van een klein bedrijf. En waarom zeggen we dat? Omdat gegevens consequent hebben aangetoond dat de inhoud die wordt geproduceerd door goed geplande en goed beheerde zakelijke blogs meer websiteleads en websitebezoeken oplevert dan enig ander style inhoud.
En als een snelle kanttekening hier, houd er rekening mee dat – simpel gezegd – contentmarketing voor kleine bedrijven is een digitale marketingstrategie die een publiek aantrekt, betrekt en vasthoudt door artikelen, video’s, podcasts en andere inhoud te maken en te publiceren.
En de belangrijkste daarvan zijn blogartikelen.
Dit komt omdat, volgens onze vrienden bij HubSpot,
“Bloggen helpt de Search engine optimisation-kwaliteit te verbeteren doorway uw web-site te positioneren als een applicable antwoord op de vragen van uw klanten. Blogposts die een verscheidenheid aan on-web page Seo-tactieken gebruiken, kunnen u meer mogelijkheden bieden om in zoekmachines te scoren en uw site aantrekkelijker te maken voor bezoekers .”
About hoeveel “raise” hebben we het?
Een artikel van een ander bron zegt dat,
“Gemiddeld produceren bedrijven die bloggen 67% meer prospects for each maand. Het updaten van blogposts kan het verkeer achieved 106% verhogen.”
Werkelijk? Ja echt. Waar het op neerkomt bij goed zakelijk bloggen is dat dit: Search engine marketing-gericht inhoud helpt bij het opbouwen van merkbekendheid en verkeer naar de web page van een merk genereren. U kunt niet fout gaan fulfilled meerdere voordelen!
Bijvoorbeeld hetzelfde Onderzoek bepaald:
- 34% van de kopers zal een ongeplande aankoop doen na het lezen van kwaliteitsinhoud.
- 46% van de mensen houdt rekening met aanbevelingen van bloggers/vloggers.
- Merken die bloggen gebruiken voor marketingdoeleinden behalen 13 keer de ROI van bedrijven die dat niet doen.
Dus een andere manier om dit idea te bekijken, is doorway je het enorme “gat” in je algehele marketingeffectiviteit voor te stellen zonder een actieve blogstrategie.
Moeren en bouten van een blog-engine voor contentmarketing
Succesvol en effectief bloggen als onderdeel van een allesomvattende contentmarketingstrategie vraagt naast schrijven op meerdere fronten aandacht.
Natuurlijk is het schrijven en maken van een blogpost of artikel in de eerste plaats van belang. Maar dan zijn er nog de technische overwegingen.
Als HubSpot wijst erop,
“Hoewel het duidelijk is dat bloginhoud bijdraagt aan uw Web optimization, kunnen de vele algoritme-updates van Google het publiceren van de juiste soort bloginhoud lastig maken als u niet weet waar u moet beginnen. Sommige factoren voor het rangschikken van weblogs hebben de tand des tijds doorstaan, terwijl andere worden overwogen ‘ouderwets.'”
Enkele van deze al lang bestaande factoren voor het rangschikken van weblogs zijn verblijfstijd, of de tijd die een lezer doorbrengt op een pagina op uw blogsite. Dan zijn er technische problemen zoals paginasnelheid en mobiel reactievermogen. Uw toekomstige publiek is helaas ongeduldig en niet erg tolerant 10 opzichte van trage web-sites en uploadsnelheden.
Daarnaast raadt HubSpot aan om oudere berichten bij te werken fulfilled nieuwe informatie en gegevens, en om links op te nemen naar geloofwaardige web pages achieved originele, actuele gegevens,
Liever een professional voor uw Seo? Wij kunnen daarbij helpen!
Als het gaat om het optimaliseren van uw bloginhoud voor zoekmachines – wat de kern is van het doel van uw blogpost – vindt u hier wat strategies van HubSpot:
Bepaal de doelgroep van je site.
Het maakt niet uit op welke branche uw blog zich richt, u wilt de primaire doelgroep die uw inhoud leest, identificeren en ermee spreken. Als u begrijpt wie uw publiek is en wat u wilt dat ze doen wanneer ze op uw artikel klikken, kunt u uw blogstrategie sturen.
Voer trefwoordonderzoek uit.
Zoekwoordonderzoek kan een zware taak zijn als u niet achieved een strategie begint. [Start] satisfied de onderwerpen die uw weblog zal behandelen, en vervolgens uw bereik uitbreiden of verkleinen.
Voeg beelden toe.
Zoekmachines zoals Google hechten waarde aan visuals voor bepaalde zoekwoorden. Afbeeldingen en video’s behoren tot de meest voorkomende visuele elementen die op de pagina satisfied zoekresultaten van zoekmachines verschijnen.
Schrijf een pakkende titel.
De titel van je blogpost is het eerste aspect dat een lezer ziet wanneer ze je artikel tegenkomen, en het heeft een grote invloed op of ze klikken of blijven scrollen.
Voeg een verleidelijke CTA (Simply call-to-Action) toe
Het doel van een CTA is om uw lezer naar de volgende stap in hun reis door uw site te leiden. De sleutel tot een goede CTA is dat deze relevant is voor het onderwerp van je bestaande blogpost en op een natuurlijke manier aansluit bij de rest van de inhoud.
Target op de ervaring van de lezer.
Elke goede schrijver of Search engine optimization zal je vertellen dat de lezerservaring het belangrijkste onderdeel van een blogpost is. De lezerservaring omvat verschillende factoren, zoals leesbaarheid, opmaak en paginasnelheid.
En onthoud altijd dat wanneer je een blogartikel maakt, je voor twee doelgroepen schrijft: de echte (menselijke!) lezer en de zoekmachine (voornamelijk Google).
De dirigent zijn en niet de ingenieur
Op een trein, de machinist bestuurt de trein, terwijl de conducteur de activiteiten van de bemanning en passagiers in de trein regelt. Bovendien kunnen de conducteurs, in tegenstelling tot de machinist, betalingen of kaartjes van passagiers aannemen en hen bijstaan wanneer ze problemen hebben. Ze kunnen ook toezicht houden op het laden en lossen van vracht.
Het klinkt een beetje als een eigenaar van een klein bedrijf, nietwaar?
Het kan zijn dat u een “ingenieur” nodig heeft om uw web site-contentmarketing-engine voor u aan te drijven.
En dat komt omdat sommige, zo niet alle, van deze taken die we hier hebben opgesomd, mogelijk iets verder gaan dan uw technische kennis. Of het kan gewoon zijn dat je niet echt de tijd of middelen hebt om je fulfilled dit factor van het blogproces bezig te houden.
We begrijpen het. Daarom zijn we gespecialiseerd in het helpen van klanten bij het opstellen van een effectieve Seo-gerichte blogstrategie en in het produceren van de inhoud, indien nodig.
Stimuleer uw contentmarketing achieved een zakelijke website
Een succesvolle contentmarketingstrategie het opnemen van een zakelijke web site zal helpen om verkeer naar uw web-site te leiden, nieuwe prospective customers te creëren en de verkoop voor uw bedrijf te verhogen.
In eenvoudige bewoordingen werkt een zakelijke weblog.
Maar het bereiken van uw blogdoelen fulfilled een geweldige zakelijke blogstrategie kost tijd en knowhow. En het zal niet gebeuren doorway gewoon wat willekeurig te produceren Blog berichten of het maken van een paar korte video’s die u uploadt op sociale media.
Aan de andere kant kan uw bedrijf profiteren van een effectief digitaal marketingproces door de juiste blogtactieken te gebruiken.
Dit geldt satisfied title voor contentmarketing.
Uw publiek moet uw inhoud een tijdje zien en lezen voordat ze get hold of met u opnemen. Daarom moet uw gepubliceerde inhoud, zoals blogartikelen, reliable, frequent en applicable zijn.
De meest effectieve digitale marketingstrategieën zijn gebaseerd op consistente, hoogwaardige blogartikelen die fulfilled een optimale frequentie worden gepubliceerd. Andere inhoud is natuurlijk belangrijk, maar zonder een solide zakelijk blogplatform kun je je digitale marketingdoelen niet halen.
En het goede nieuws is dat je het niet allemaal alleen hoeft te doen.
Een van de beste investeringen die u satisfied uw marketingbudget kunt doen, is samenwerken met een solide bedrijf zoals BroadVision-advertising and marketing.
Klik op de onderstaande backlink voor meer informatie more than hoe u meer uit uw digitale marketinginspanningen kunt halen, of bel BroadVision Marketing op: 707-799-1238.
More Stories
Does Satellite Radio Advertising Work?
Internet Online Marketing Advertising Business
Choosing the Mobile Advertising Network That’s Right for You