Verbeter leadscores en concurrerende targeting met G2 en HubSpot

Als het op promoting aankomt, worden veel dagelijkse inspanningen verbeterd door slimmer te werken, niet more difficult.

In het verleden vergde het een flinke investering van tijd en handmatige inspanning om te proberen te begrijpen en te volgen welke contacten op zoek waren naar uw merk. Veel bedrijven negeren deze set off nog steeds helemaal, wachtend op contacten die interesse tonen om sales opportunities te kwalificeren en gerichte berichten te verzenden.

Tegenwoordig kan G2 Customer Intent worden gecombineerd met de robuuste CRM van HubSpot achieved behulp van de Integratie van G2-koperintentie satisfied HubSpot voor een krachtig marketingmiddel. G2 biedt een reeks producten die zakelijke industry experts helpen betere technologische beslissingen te nemen, en is een bron van softwareonderzoek en informatie fulfilled meer dan 1,7 miljoen individuele productrecensies.

G2 Purchaser Intent-gegevens onthullen accounts die de oplossingen van uw bedrijf onderzoeken, zodat u slimmer kunt adverteren en meer discounts kunt winnen – het is alsof u rechtstreeks naar de bron gaat om vragen immediate te beantwoorden. Deze qualified prospects zijn zo “incredibly hot” als ze maar kunnen krijgen.

Doorway gebruik te maken van signalen van klanten die onderzoek doen naar uw categorie, uw merk en uw concurrenten, kunt u effectiever targeten en de conversieratio’s verbeteren.

In combinatie satisfied HubSpot worden deze facts nog waardevoller. Integreer informatie about de intentie van de koper naadloos satisfied bestaande klantcontacten, workflows en marketingautomatisering om internet marketing en verkoop naar een hoger niveau te tillen.

Met behulp van de integratie ontvangt HubSpot ook eventuele acties G2 geregistreerd van de contactpersoon, waardoor updates voor contactactiviteit, get in touch with- en bedrijfsinzichten en bedrijfseigendommen worden geactiveerd.

Voordelen van het combineren van signalen van kopersintentie binnen de HubSpot CRM

Dankzij HubSpot’s vermogen om klantreizen op grote schaal te beheren, biedt de G2-integratie een excess gegevenslaag voor marketeers om op te reageren. Deze voordelen zijn fulfilled name van toepassing op: elke fase van de reis van de koperzodat u uw strategieën kunt versterken om in één keer klanten aan te trekken, te converteren, te sluiten en te behouden.

Hier zijn slechts enkele van de belangrijkste voordelen die van toepassing zijn op bedrijven van elke omvang in elke branche.

Op grote schaal targeten op hoogwaardige accounts

De kopersintentiegegevens van G2 geven aan wanneer contacten interesse tonen in uw merk of branche. Doorway dezelfde informatie in HubSpot te gebruiken, kunt u hoogwaardige accounts identificeren en targeten op het minute dat ze het meest klaar zijn om zich te binden.

Door prioriteit te geven aan kopers met een hoge intentie op foundation van hun accountwaarde (en prioriteit te geven aan hoge accountwaarden op basis van de intentie van de koper), zorgt u ervoor dat uw inspanningen altijd zijn gericht op de meest potentiële resultaten.

Op grote schaal targeten op hoogwaardige accounts

Automatiseer en stroomlijn workflows

G2 Buyer Intent-gegevens worden rechtstreeks naar HubSpot geporteerd, waardoor marketeers de workflows tussen de twee companions kunnen automatiseren en stroomlijnen. Er zijn geen tijdelijke oplossingen van derden of handmatige gegevensoverdracht van het ene dashboard naar het andere nodig.

Zoek in plaats daarvan naar uw G2 Buyer Intent-gegevens die zijn geïntegreerd in de resources en weergaven die u al kent en gebruikt, en gebruik uw tijd om get hold of te leggen fulfilled prospective customers en betekenisvolle relaties op te bouwen in plaats van op zoek te gaan naar informatie.

Pijplijn en retentie stimuleren

Naast het markeren van contacten die interesse tonen in uw eigen merk, maakt G2 het ook mogelijk om accounts te volgen die interesse hebben getoond in een concurrent. Verplaats klanten efficiënter doorway uw pijplijn wanneer ze interesse tonen in uw merk, en voer proactief speak to satisfied degenen die onderzoek doen naar concurrenten.

Door bij te houden welke actieve klanten nog in de markt zijn voor een andere oplossing, kunnen marketeers blijf de ontevredenheid van klanten voor en verhoog de retentie.

Pijplijn en retentie stimuleren

3 manieren om G2 en HubSpot te gebruiken voor effectievere inkomende marketing

Voor abonnementsbeheerplatform Chargebee, bleek de G2 HubSpot-integratie van onschatbare waarde voor het vastleggen van gemiste kansen en het genereren van leads. G2 gebruiken fulfilled HubSpot stelde Chargebee in staat om elke maand bijna de helft (45%) van de inkomende leads binnen te halen.

Hier zijn een paar manieren om G2 Customer Intent-gegevens te gebruiken achieved de HubSpot CRM om de conversieratio’s en merkbekendheid te verhogen.

1. Verbeter leadscores

De gegevens van de kopersintentie van G2 worden dagelijks bijgewerkt en vervolgens automatisch overgebracht naar het HubSpot-contactrecord, zodat u de meest actuele kijk op de standing van een contactpersoon krijgt en rekening houdt satisfied hun leadscore. Hoe meer een contactpersoon in uw bedrijf of branche heeft gekeken, hoe hoger hij scoort.

De integratie stelt marketeers en verkopers in staat om een ​​meer gegevensgestuurde benadering van hun bereik te hanteren, door een handige kwalificatie toe te voegen om accounts aan te geven die meer kans hebben om te converteren en die klaar zijn voor een diepgaander gesprek.

Leadscore verbeteren

2. Identificeer in-market place-accounts

Dankzij de integratie kunnen marketeers accounts identificeren die actief in de markt zijn voor hun merchandise of dienst. Dankzij G2-contacten of accounts die actief op zoek zijn naar uw bedrijf, concurrenten of overkoepelende categorie, kunt u gesegmenteerde lijsten maken op basis van intentie en vervolgens specifieke lijsten targeten met nichecampagnes.

Chargebee gebruikte deze informatie om een ​​robuuste geautomatiseerde adhere to-upstrategie te creëren, waarbij accounts in realtime worden geretarget op zowel Fb als Google. Het doel was om best-of-brain te blijven bij prospective buyers die actief nadachten around hun opties.

Identificeer actieve in-market-accounts

3. Concurrerende focusing on en positionering behouden

G2 Kopersintentiegegevens biedt een concurrentievoordeel in de markt. Door precies te weten welke accounts u vergelijken satisfied andere concurrenten in uw categorie, kunt u meer gerichte, relevante berichten implementeren op het minute dat dit het meest nodig is.

Voor Chargebee bleek deze emphasis om op te vallen tussen concurrenten het meest transformerend. Hoewel Chargebee tevreden was fulfilled zijn vermogen om huidige klanten te verrassen, wist het staff dat ze potentiële kopers misliepen die gemakkelijk werden beïnvloed door grotere, meer bekende concurrenten.

Met behulp van de G2-integratie met HubSpot herwerkte het bedrijf zijn berichten en onderpand om zich te concentreren op zijn verkoopargumenten 10 opzichte van concurrenten. Doorway zich te concentreren op zijn belangrijkste onderscheidende element – het vermogen om sneller up-and-operating te zijn dan concurrenten – realiseerde Chargebee een 3x YoY-groei in specials van zijn concurrentcampagnes en een 4X YoY-groei in prospects van in Europa gebaseerde campagnes van concurrenten.

B2B-klanten aantrekken, converteren, sluiten en behouden

Om te profiteren van deze ongelooflijke functies en uw bedrijf in staat te stellen de marketingresultaten te verbeteren, kunt u de: G2-integratie satisfied HubSpotbeschikbaar voor alle G2 Customer Intent-klanten die ook HubSpot gebruiken, of HubSpot-gebruikers die geïnteresseerd zijn in het gebruik van G2 Purchaser Intent Professional, Ability of Electricity+.

Geef uw internet marketing- en verkoopteams toegang tot realtime signalen die zijn ontworpen om uw pijplijn te vullen en discounts te sluiten. Ga aan de slag fulfilled de G2 x HubSpot-integratie vandaag.

Anna Walsh

Next Post

3 Dow Laggards klaar voor comeback in tweede helft

Wed Jun 29 , 2022
In 2022 zal de Dow Jones-30 kelderbewoners zijn een groep bedrijven die meestal op zolder rondhangen. MarketBeat.com – MarketBeat Omgekeerd bevatten de leiders van de veel gevolgde benchmark namen die in het begin van het decennium moeite hadden om voet aan de grond te krijgen. Chevron’s Het verband met de […]