December 8, 2022

Nature Business

Voor zakeijke liefhebbers

Waarom en hoe u uw bedrijf op de markt kunt brengen in een economische neergang?

Het is geen geheim dat we in een recessie zitten. En terwijl sommige bedrijven het moeilijk hebben, bloeien andere. Hoe doen ze dat? Ze blijven hun bedrijven agressief op de markt brengen, zelfs in moeilijke tijden. In dit artikel bespreken we hoe u uw bedrijf op de markt kunt brengen tijdens een recessie en de concurrentievoordelen van meer investeren in uw marketing and advertising tijdens een economische neergang.

Aangepaste afbeelding die zegt waarom en hoe u uw bedrijf in een recessie op de markt kunt brengen

Als het geld krap is, zoeken bedrijven vaak naar manieren om onnodige uitgaven te verminderen – en helaas is internet marketing meestal de eerste die wordt bezuinigd. Maar tijdens een recessie is dit een grote misstap. Terugtrekken op uw marketinginspanningen betekent minder zichtbaarheid voor nieuwe en bestaande klanten. Het kan zelfs aan mensen overbrengen dat u wegens zaken gesloten bent op een moment dat u precies het tegenovergestelde moet communiceren.

Laten we bespreken waarom het zo belangrijk is om meer in uw marketinginspanningen te investeren wanneer de zaken er somber uitzien, en hoe u uw bedrijf succesvol op de markt kunt brengen.

Waarom meer investeren in een economische neergang?

Als uw bedrijf het moeilijk heeft, vindt u de gedachte om meer in internet marketing te investeren misschien contra-intuïtief. Maar nu is het de beste tijd om uw concurrentie voor te blijven.

Uw concurrenten bezuinigen waarschijnlijk op hun marketinginspanningen, wat betekent dat er minder lawaai is om mee te concurreren. En aangezien mensen meer tijd thuis doorbrengen, brengen ze ook meer tijd on line doorway. Dat betekent dat er een goede kans is dat ze je inhoud tegenkomen als je het daar plaatst.

Wanneer de markt zich herstelt en een periode van economische groei ingaat, is uw bedrijf beter gepositioneerd om uit te breiden. Wat meer is, is dat u waarschijnlijk niet alleen het verloren marktaandeel terugwint, maar dat u het ook vergroot.

Hoe u uw bedrijf op de markt brengt

Laten we eerlijk zijn: bijna elke branche is verzadigd fulfilled merken en producten die een vergelijkbare functie vervullen. Op zoek naar een hapje? Start out in een willekeurige richting te rijden en je zult uiteindelijk voedsel vinden. Op zoek naar een elektricien? Zoek snel en je vindt ze bij jou in de buurt. Wil je het haar van je hond roze en paars verven? Tot grote ontsteltenis van de kleine Fido zijn er in het hele land trimmers voor huisdieren die aan je grillen zullen voldoen.

Het punt is: uw bedrijf is misschien één op de miljoen, maar het is waarschijnlijk niet uniek. Uw branding is wat u moet onderscheiden. Het vinden en op de markt brengen van uw unieke stem is wat u de overhand zal geven in uw branche. En als je vocaal blijft in tijden van onenigheid, krijg je meer kans om loyaliteit op te bouwen.

Wanneer de economie echter vertraagt, verandert het bestedingspatroon van mensen. Ze worden voorzichtiger satisfied hun geld en doen minder snel impulsaankopen. Dit betekent dat dezelfde marketingmethoden mogelijk niet werken in moeilijke tijden. Bedrijven moeten tougher werken en creatiever zijn om op te vallen. Dus hoe kun je dat doen? Laten we eens kijken naar de belangrijkste marketingmethoden die bedrijven kunnen gebruiken om klanten om te zetten in conversies.

Gegevens verzamelen en analyseren

Gegevens sturen advertising. Maar in tijden van economische crisis, zal wat gisteren werkte, niet noodzakelijkerwijs vandaag werken. Dus, hoe navigeer je doorway onbekend terrein? Commence met wat je weet.

De sleutel om meer uit uw marketingdollars te halen, is: analyseer de gegevens die u hebt verzameld van vroegere en huidige klantenexam vervolgens de affect die strategieën uit het verleden vandaag kunnen hebben. Hoewel uw beproefde tactieken nu misschien niet zo effectief zijn, is het de logische eerste stap die u moet nemen om te zien of ze nog steeds voor u werken. Neem de tijd om te begrijpen met welke platforms en strategieën uw klanten zich het meest bezighouden. Zoek naar tendencies en inzichten die de basis zullen vormen voor toekomstige campagnes.

Als u niet onder de indruk bent van de resultaten van uw eerdere campagnes, is het tijd om uw verrekijker af te stoffen en kijk naar je concurrentie. Kijk wat uw concurrenten doen dat hen heeft geholpen of gekwetst. Zodra u begrijpt wat hen het concurrentievoordeel geeft, kunt u vergelijkbare middelen of campagnes bouwen achieved uw eigen stem.

Web page ontwerp

Als je nieuwe marketingtactieken hebt verkend of achieved digitale marketingbureaus hebt gewerkt en je nog steeds niet de gewenste resultaten ziet, is het tijd om de troef te evalueren waarmee al je klanten hun eerste on-line interactie hebben: je web page!

Gebruikerservaring heeft een enorme effect op het al dan niet kopen van een browser.

Denk er eens more than na: wanneer u zoekt naar ‘webdesignbureau bij mij in de buurt’, verwacht u pagina’s achieved zoekresultaten te zien die worden overspoeld achieved one-way links naar opvallende, responsieve web-sites met pakkende teksten en een duidelijke gebruikersstroom. Maar stel je voor dat je op de eerste hyperlink klikt en deze leidt naar een matte web-site die niet reageert, vol staat met verbroken one-way links en geen duidelijke navigatie heeft. Wat zou je eerste intuition zijn? Je zou meteen die “Terug”-knop verpletteren! Dit is iets dat bekend staat als ‘bouncepercentage’ en het is een belangrijke statistiek om in gedachten te houden bij het controleren van uw web page!

Nieuwe gebruikers – en zelfs enkele terugkerende gebruikers – zijn nog niet loyaal aan uw merk. U moet ze onmiddellijk informeren en betrekken, zodat ze door uw internet site blijven scrollen. Hoe langer ze op je web site blijven, hoe groter de kans dat ze een klant worden.

Hier zijn enkele statistieken om te bekijken bij het bepalen of uw website de oorzaak is van uw marketingimpasse:

  • Laadsnelheid pagina – elke pagina op uw internet site zou in minder dan 3 seconden moeten laden.
  • Bouncepercentage – een hoog proportion is alles boven de 55%.
  • Gemiddelde tijd op pagina – gebruikers zouden ongeveer een minuut op elk van uw pagina’s moeten doorbrengen.
  • Snel reagerend – satisfied meer dan 50% van de mensen die websites bezoeken op hun mobiele apparaten, moet uw web page zich aanpassen aan het apparaat waarop de gebruiker zich bevindt.
  • Gebruikersstroom wissen – als een bezoeker op een web site terechtkomt en er is geen duidelijke contact-to-motion of gebruikersstroom, dan zullen ze vertrekken. Laat vrienden, familieleden of collega’s je suggestions geven op je internet site. Bekijk deze checklist voor landingspagina’s of profiteer van de gratis web-site-audit van TheeDigital!

Contentmarketing

De missie van Google is “de informatie van de wereld organiseren en universeel toegankelijk en bruikbaar maken.” In mei 2022 bracht de zoekmachine-titan een algoritme update die meer nadruk legt op inhoud van hoge kwaliteit. Dus als u hoger wilt scoren in SERP’s, is het tijd om te investeren in betere inhoud.

Creëer inhoud die uw doelgroep opleidt en informeert. Laat ze zien hoe uw product or service of dienst hen kan helpen geld te besparen of hun leven te verbeteren. Als u een probleem waarmee ze worden geconfronteerd kunt oplossen, is de kans groter dat ze zaken fulfilled u doen.

Soorten contentmarketing:

  • Waardevolle bloginhoud
  • Maandelijkse nieuwsbrief
  • Promotionele nieuwsbrief
  • Video’s om te delen op sociale media
  • Informatieve infographics

Sociale media advertising and marketing

Gebruik sociale media om contact te maken fulfilled uw publiek en relaties op te bouwen. Deel nuttige strategies, advies en bronnen die hen zullen helpen in deze moeilijke tijd. Zorg ervoor dat u ook speciale aanbiedingen en discounts plaatst die hen zullen verleiden om bij u te kopen.

Pas op dat u uw marketinginspanningen niet te dun spreidt. Hoewel het een very best apply is om uw sociale media-handvatten op verschillende platforms te claimen, moet u ervoor zorgen dat u zich concentreert op de platforms waarop uw publiek actief betrokken is. Onthoud dat u moet reageren op vragen van de klantenservice, opmerkingen en interacties fulfilled de inhoud die u deelt.

E-mail reclame

Houd uw klanten en klanten op de hoogte van wat er met uw bedrijf gebeurt. Stuur ze nuttige informatie, aanbiedingen en kortingsbonnen die ze kunnen gebruiken. Als je een fysieke locatie hebt, laat het hen dan weten about speciale openingstijden of wijzigingen in de werking. En als u producten on-line verkoopt, moet u het ze gemakkelijk maken om te vinden en te kopen waarnaar ze op zoek zijn.

Website positioning

Zorg ervoor dat uw web-site is geoptimaliseerd voor zoekmachines. Zo kunnen mensen u vinden wanneer ze op zoek zijn naar bedrijven zoals het uwe. Gebruik relevante trefwoorden in uw titels en beschrijvingen en maak regelmatig nieuwe inhoud.

Zoekmachineoptimalisatie gaat veel dieper dan trefwoorden en verse inhoud. De kwaliteit van de inhoud die u produceert, de paginasnelheid en de gebruikersstroom hebben allemaal invloed op hoe zoekmachines uw web-site indexeren. Daarom is het inhuren van de hulp van een ervaren Search engine optimisation-bureau vaak de beste manier om uw tijd en marketingdollars te investeren.

Investeer in betaalde advertenties om een ​​groter publiek te bereiken. Google-advertenties en Facebook-advertenties zijn twee populaire opties, maar als uw doelgroep meestal op LinkedIn, Pinterest of Tik Tok zit, zijn er advertentiemogelijkheden op bijna elk platform en elke zoekmachine. Zorg ervoor dat u uw resultaten bijhoudt, zodat u weet wat werkt en wat niet.

Laatste woord: hoe u uw bedrijf in een recessie op de markt brengt?

Tijdens een economische neergang komt de economie niet tot stilstand. Mensen zijn nog steeds mensen – en ze zullen nog steeds geld uitgeven. Zorg ervoor dat uw merk bovenaan hun hoofd staat en bovenaan de zoekresultaten staat wanneer ze iets willen kopen.

Hoewel marketing and advertising tijdens een recessie een uitdaging kan zijn, is het niet onmogelijk. Door de bovenstaande ideas en strategieën te gebruiken, kunt u uw bedrijf blijven laten groeien, zelfs in moeilijke tijden. Dus geef niet op – blijf gewoon marketing!

Als je diepere inzichten of hulp nodig hebt bij je digitale advertising, neem dan speak to op satisfied TheeDigital promoting- en webdesignbureau! We beginnen fulfilled het uitvoeren van een gratis audit van uw website en digitale activa. Prepare dan een free of charge gesprek met ons in, zodat we kunnen praten in excess of de audit, uw huidige status, doelen en hoe we kunnen samenwerken om de recessie om te zetten in inkomsten!

Ontvang een free of charge web site-audit

U bent slechts één klik verwijderd van aanbevelingen om uw on the internet prestaties te verbeteren.