December 8, 2022

Nature Business

Voor zakeijke liefhebbers

Wat is er veranderd in SEO? met Barry Schwartz

Zoekmachineoptimalisatie is een van de snelst bewegende industrieën die er zijn en daarom is het zo opwindend.

Maar wat is er echt veranderd en wat zijn enkele verouderde mythen die moeten verdwijnen?

Jim Boykin, oprichter en CEO van World-wide-web Internet marketing Ninjas, en Ann Smarty, analist van IMN, worden vergezeld door Barry Schwartz om te praten more than de evolutie van Search engine optimization en enkele veelvoorkomende Search engine optimisation-mythes.

Barry Schwartz is de CEO van RustyBricka Webservicebedrijf in New York gespecialiseerd in op maat gemaakte on the internet technologie die bedrijven helpt de kosten te verlagen en de verkoop te verhogen. Barry blogt over Seo op Zoekmachine rondetafelgesprek en Zoekmachine Land.

https://www.youtube.com/look at?v=bRo7JG9Y7no

Hoe is Seo door de jaren heen veranderd?

Fundamenteel is Web optimization niet veranderd: u hebt relevante inhoud nodig waartoe Google toegang heeft en die kan worden gecrawld.

Wat veranderd is, is de Website positioning-tactiek.

Inhoud van lage kwaliteit scoort niet en Google heeft geleerd one-way links van lage kwaliteit te identificeren en te negeren. Google heeft geleerd onze kunstmatige signalen in kaart te brengen en de echte knowledge te belonen.

De concurrentie is veel groter geworden, dus Google moet kiezen uit een grotere pool van opties.

De interface van Google is ook veranderd – laadpakketten, showcased snippets, afbeeldingen en video’s – alles in de weg van die 10 blauwe hyperlinks.

Het is een grotere uitdaging geworden om website traffic te genereren vanuit Google.

De Search engine optimisation-strategie is dus veel diverser geworden: je moet in die additional zoeksecties ranken. De meest succesvolle Web optimization-bedrijven zijn degenen die zich hebben aangepast en nieuwe kansen hebben gevonden.

Wat zijn enkele Search engine optimization-mythen die moeten verdwijnen?

Er zijn veel Seo-theorieën die werden tegengesproken doorway officiële Google-vertegenwoordigers, zoals Google Analytics-gegevens die worden gebruikt om uw rankings te verbeteren, enz.

Er zijn mythes in excess of het bouwen van back links (veel bedrijven worden nog steeds misleid om betaalde blognetwerken te gebruiken). Gelukkig zijn de meeste daarvan niet meer zo gevaarlijk omdat Google ze simpelweg devalueert zonder de web page te straffen.

Er zijn verwarringen dat DA (Domain Authority) eigenlijk de statistiek van Google is (wat niet het geval is), dus als u de kwaliteit van een backlink beoordeelt, is DA geen statistiek om te gebruiken.

Er is veel verwarring in de Search engine marketing-industrie om twee redenen:

  • Veel van die verwarring heeft veel te maken achieved verouderde tactieken
  • Google kan niet te beschrijvend zijn around wat ze nodig hebben om concurrentieredenen

Neem contact op achieved Ninjas en we zullen een sterke Search engine optimisation-strategie voor je creëren die up-to-day en effectief is.