December 8, 2022

Nature Business

Voor zakeijke liefhebbers

YouTube: het beste platform om merkstrategieën te ontwikkelen en uit te voeren met Truman Hedding

Het creëren van een gedenkwaardig merk kost tijd, maar er is geen manier om het meest bekend te worden in uw niche zonder te bouwen.

Om merkstrategieën te bespreken en YouTube te gebruiken om het verhaal van uw merk te vertellen, werden Jim Boykin, oprichter en CEO van Internet Marketing and advertising Ninjas, en Ann Smarty, de analist van IMN, vergezeld door Truman Hedding, de merkexpert satisfied jarenlange digitale marketingervaring.

Truman Hedding is een progress hacker, PPC- en videomarketingexpert, spreker en een succesvolle oprichter van bureaus.

Het verhaal dat je vandaag vertelt, moet het verhaal dat je morgen gaat vertellen ondersteunen en constant zijn met het verhaal dat je in het verleden hebt verteld.

Dit kan uw succes op de lange termijn echt maken of breken: denken dat uw verhaal slechts wordt verteld doorway één advertentie die u maakt.

Merken vergeten vaak dat ze het verhaal in de loop van de tijd vertellen en vaak dezelfde mensen bereiken.

Zoals Simon Sinek het uitdrukte: “Mensen kopen niet wat je doet. Ze kopen WAAROM je het doet“.

Het krachtigste merkadvies is om het verhaal te vertellen waarom ze doen wat ze doen.

https://www.youtube.com/check out?v=mH90bhm0k_g

Youtube is het beste kanaal om dat verhaal te vertellen

Youtube is het beste system als het gaat om het zichtbaar en gehoord maken van je verhaal bij de doelgroep.

YouTube heeft de krachtigste targetingtools die zijn gebaseerd op de enorme gegevens van Google die mensen classificeren op foundation van hun search- en kijkrecords.

YouTube biedt vergelijkbare focusing on die PPC doet, maar omdat het meestal een top rated-of-the-funnel-system is, kan het je ook helpen dezelfde mensen keer op keer te bereiken op foundation van hun eerdere interacties met je advertenties.

Je kunt sequenties maken met YouTube om het verhaal te beheersen en een directe reactie van je potentiële klanten te krijgen.

Het allereerste dat u moet doen bij het bouwen van een merk, is YouTube-advertenties proberen.

Om effectieve YouTube-advertenties te maken …

Haal het meeste uit de eerste 6 seconden.

Verder is er geen enkel recept: u zult verschillende manieren moeten testen om mensen naar uw advertentie te trekken en actie te ondernemen.

TikTok is een andere videomarketingtool die u kan helpen het verhaal van uw merk effectief te vertellen, maar u moet wel het juiste item hebben dat uw publiek aanspreekt.

Neem make contact with op satisfied ninja’s als je hulp nodig hebt bij het creëren van een sterk herkenbaar merk!